Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 24 van 24

Erik K., WM Diensten
19 jan 17:36 
@Marvin S.
Ik heb om een volledige kopie gevraagd maar ze zeggen niet in mijn server te mogen komen (privacy).

Tevens is de server na backup ontvangst per direct opgezegd, ik kan de aanval niet stoppen.

Momenteel hou ik me server in leven door het commando "ifdown eth0" die ervoor zorgt dat alle TCP pakketjes dropt.

Als iemand enig idee heeft hoe ik deze mafkees te pakken krijg of kan stoppen hoor ik dit graag.

Tjeerd K., Particulier
19 jan 18:59 
Als alle aanvallen uit het buitenland komen zou je op Geo locatie kunnen toelaten/bannen, alleen ip's uit Nederland toelaten..

Aangepast op 19-01-2012 19:00 door Tjeerd K.
   N. H...., Particulier
19 jan 21:34 
je zou eens ipv mailen hun moeten bellen en dan technische afdeling moeten vragen.
Hun mogen namelijk WEL in je server komen. Alleen doen ze dit niet 123 ( dit stond vroeger op de site vermeld wanneer het om een vps of dedicated server gaat)

Wat je nog kan proberen is hem onder RecoveryManager hem ipv onder gwn booten hem in de andere optie optestarten hij is dan niet bereikbaar vanaf buiten af.

je kan 10x om een backup van ze vragen maar zullen ze helaas niet echt snel geven zijn ze niet zo makkelijk in ( helaas )

heb zelf tot op heden nog niet echt problemen met strato "(gelukkig) gehad al ben ik wel voor me zelf overgestapt ivm betere server.

Erik K., WM Diensten
19 jan 22:43 
Kan melden dat het inmiddels opgelost is en de Ddos gelukkig gestopt is.

Ik ga niet uitzoeken wie erachter zit want daar heb ik geen zin in.

N. H...., Particulier
22 jan 15:49 
enigste dat je zou kunnen doen is aangifte doen met de gegevens die je hebt. kan ook zijn dat die bekend is bij politie al.
maar of het geheel het waard is.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed