Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Maurice Oerlemans, Oerlemans Services
6 jan 09:14 
(Log in om link te zien!) ??

Versio, Versio
6 jan 12:28 
Tjeerd, vergeet onze nieuwe tarieven per 9 januari niet: (Log in om link te zien!)

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
6 jan 22:24 
Zelf registreer ik bij (Log in om link te zien!)

Tjeerd, vergeet onze nieuwe tarieven per 9 januari niet: (Log in om link te zien!)

.com ed verlagen? ICANN heeft juist per 15 januari een aardige verhoging doorgevoerd incl. de zeer ongunstige dollar koers ben ik benieuwd hoe jullie die prijzen kunnen verlagen.

Aangepast op 06-01-2012 22:26 door Erwin de Bruijn
   B. Vingerling, Afix
8 jan 22:47 
Zelf registreer ik bij (Log in om link te zien!)

Nou acht ik de reactie van Erwin zelf niet echt objectief, omdat Erwin zelf werkzaam is voor Oxxa. Maar desalniettemin vind ik Oxxa ook een goede en stabiele domeinnamen aanbieder.

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
9 jan 09:46 
.com ed verlagen? ICANN heeft juist per 15 januari een aardige verhoging doorgevoerd incl. de zeer ongunstige dollar koers ben ik benieuwd hoe jullie die prijzen kunnen verlagen.

Die verhoging is ongeveer 45 eurocent, een aantal aanbieders heeft hierop zijn eigen prijzen al enorm verhoogd, Versio schrijft echter:

- Ook de tarieven van .COM, .NET, .INFO, .ORG en .BIZ domeinnamen worden blijvend verlaagd. Verdere informatie hierover volgt nog.

Je kan dus nog niet beoordelen wat de prijs zal worden... ik vermoed ook dat ze wachten tot 15 januari. De huidige prijs is 7,99 en ik neem aan incl. btw echter zie ik dat nergens vermeld staan maar gezien het een consumenten website is zou dit wettelijk gezien wel moeten. De marge zou op 15 januari dus marginaal zijn. Maar dat is bij de meeste producten van versio zo. Het is een budget host en moet het dus hebben van de massa.

Ben inderdaad wel benieuwd hoe ze dit gaan doen, ik zie meer aanbieders die onder de inkoop zitten met de prijs en vraag me sterk af hoe dat kan.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed