Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Arko Elsenaar, Elsenaar Webdiensten
2 jan 16:16 
Misschien heb je ergens een variabele gemaakt met dezelfde naam als de sessie? Heb me hier ook nog eens rot naar gezocht, maar die blijken elkaar te overschrijven.

Erwin S., ESWebMedia
4 jan 16:00 
En als je steeds de waarde echoot, dan kan je zien waar het zijn waarde precies verliest. Zo nodig kan je ook nog dieper gaan in een bestand dat geïncludet wordt...

Lukt niet, wordt weinig geëchot en is ajax dus krijg dat niet zomaar gedaan.

global var?

Krijg ik ook niet aan de gang.

Wel gebruik gemaakt van session_start() aan het begin van alle bestanden?

Ja

Misschien heb je ergens een variabele gemaakt met dezelfde naam als de sessie? Heb me hier ook nog eens rot naar gezocht, maar die blijken elkaar te overschrijven.

Nee, heb ik ooit ook eens gehad. Zodoende zoals beschreven een hele vreemde nieuwe variabele naam gekozen.

Deze al eens geprobeerd?
(Log in om link te zien!)

Had dit nog niet gezien/gevonden. Is inderdaad het probleem wat ik beschrijf. Zie alleen 'de' oplossing hier nog niet tussen staan.

Dries Van D., Particulier
4 jan 18:07 
Ik zou je aanraden op verschillende plekken in je script de variabele te echo'en, samen met een beschrijvend tekstje van wat op die plek precies gebeurt.

Zo kan je ongeveer proberen te bepalen waar de sessie z'n variabele verliest.

Erwin S., ESWebMedia
4 jan 19:57 
Het is een bekend probleem zoals op
(Log in om link te zien!) staat.

Heb het nu anders opgelost. Eerst moet je een waarde kiezen en daar op doorklikken, die kwam in de sessie terecht en van daaruit gebruikte ik hem (wat dus mis gaat door die bug). Nu moet je uploaden en dan kies je de pagina waarna die waarde beschikbaar is als $_POST waarde en de afbeeldingsnaam heb ik ook na uploaden dus door de volgorde om te draaien red ik me nu wel, maar het is wel een wonderbaarlijke bug.

Eric G., Particulier
9 jan 12:19 
Zou dit niet het ouderwetse 'server-farm' probleem kunnen zijn?
Waarbij sites geloadbalanced worden over verschillende servers, waarbij bij zodra een applicatie van server wisselt de sessie verloren gaat.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed