Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 13 van 13

Maarten M., Particulier
23 dec 2011 13:59 
Overigens heb ik ook ervaring met IPSConfig (is gratis...) maar ik zou je 100% DA aanbevelen in dat geval. IPSConfig was (twee jaar geleden) alles behalve een compleet pakket.

Jorden Chamid, TotallyHosted
23 dec 2011 13:59 
Emiel, het was geen aanval. Er zijn wel degelijk situaties te bedenken waarin je echt NIET met een controlpanel wilt werken. Meer dan de helft van de servers die wij voor klanten beheren, hebben wij geen controlpanel op staan, puur omdat het slechts om een paar sites gaat, omdat het om grote sites met specifieke oplossingen gaat, of zelfs om loadbalancers met een groot aantal slaves. Een controlpanel zit dan alleen maar in de weg.

De gratis Plesk-test-licentie staat 1 site toe, dus dat is inderdaad een optie. Ik weet echter niet of er ook een 'tijdsgebonden' limiet op zit.

ISPConfig heb ik alleen de code en demo van bekeken, niet zelf gedraaid. ISPManager heb ik wel uitvoeriger getest en lijkt me een prima alternatief voor DirectAdmin (waar wij zelf nogal een hekel aan hebben vanwege diverse redenen).

John T., SystemDeveloper.NL
24 dec 2011 18:29 
Met neme een vps... voegt hieraan een da install en csf etc aan toe... knal er je toeters en bellen bij... deactiveer de da service incl zijn crons en voilá. Ip in licentie aanpassen en je kunt het ergens anders weer gebruiken terwijl je toch een redelijke setup hebt.

Dan heb je uiteindelijk een vps dat je daarna zelf verder kunt beheren via de ssh.

Maar in lijn met Jorden... in hoeverre wil je resources en mogelijkheden opofferen aan controlpanel related crap? Een dedicated vps voor een enkele site betekent meestal niet dat die site al resources genoeg had :)

Emiel van Rossum, Particulier
25 dec 2011 00:42 
Maar in lijn met Jorden... in hoeverre wil je resources en mogelijkheden opofferen aan controlpanel related crap? Een dedicated vps voor een enkele site betekent meestal niet dat die site al resources genoeg had :)

Het is voor een nieuwe site, dus in het begin zal het wel meevallen met de resources. Het heeft vooral te maken met de flexibiliteit in te installeren pakketten, en het gebruik van een static ip voor 1 site dat ik naar een VPS ga, en ik heb een stukje betrouwbaarheid nodig waardoor ik naar een VPS ga van een betrouwbare leverancier, zodat ik de verantwoordelijkheid van de hardware bij die partij neer kan leggen ipv zelf naar A'dam krossen om een onderdeel te vervangen.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed