Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 11 van 11

Marcello D., Particulier
9 dec 2011 19:01 
De grote vraagtekens zit hem meer bij de leverancier ... hoe hun handelen, wat hun mogelijkheden zijn etc. Normaal gesproken bij elke groothandel sta je automatisch op de mailing list zo niet kun je dit navragen, dan krijg je dagelijks of om de 2 dagen een overzicht waar netjes staat welke artikelen niet meer komen, of wat voor nieuwe artikelen er zijn etc. Dus mocht je niet kiezen of kunnen kiezen uit een xml feed, maar moet je alles handmatig doen, dan moet je dagelijks je shop zelf updaten en je email van de groothandel in de gaten houden

Advertentie
iDEAL nodig voor je Magento webwinkel? Dat kan via TargetPay.com!
Download gratis de Magento plugin en binnen 10 minuten kunnen je klanten betalen met iDEAL...
TargetPay is de goedkoopste met slechts 49 cent transactiekosten. Geen set-up of maandkosten en gratis wekelijkse uitbetalingen!
Lees verder...
   Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
9 dec 2011 22:24 
Ik heb inmiddels met wat ondernemers gesproken die webwinkels hebben op basis van dropshipping en ik moet even kijken of het voor ons interessant is als groothandel om dit extra aan te bieden. Al zit hier voor ons misschien wel een hoop werk in waar ik niet op zit te wachten.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed