Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 25 van 25

Reinoud N., Particulier
30 nov 2011 08:44 
Mooi dat het Stefan wel gelukt is :)

Als ik naar Genesis functions.php ga staat er (alleen) dit:

<?php
/**
* WARNING: This file is part of the core Genesis framework. DO NOT edit
* this file under any circumstances. Please do all modifications
* in the form of a child theme.
*
* This file calls the init.php file, but only
* if the child theme hasn't called it first.
*
* This method allows the child theme to load
* the framework so it can use the framework
* components immediately.
*
* @package Genesis
*
**/
require_once(TEMPLATEPATH.'/lib/init.php');

Lijkt me dat ik daar niet in moet gaan zitten editten :(
In elk geval hartstikke bedankt voor je input WvdB! Ik ga het eens op het Studiopress Support forum voorleggen.

Aangepast op 30-11-2011 08:45 door Reinoud N.
   Robin L., Roboo
30 nov 2011 10:50 
Reinoud, je kan daar prima in gaan editten hoor, zolang je maar geen andere code aanraakt. Eventueel kun je de filters toevoegen aan (thema_naam)/lib/init.php

Erik van de Ven, Only Media
30 nov 2011 10:50 
Een echte uitdaging zie ik wel ;). Sorry, had niet in de bron gekeken en zo te zien heb ik hetzelfde probleem. Ik gebruikte firebug om de link te controleren. Maar op zich is het logisch dat Wordpress dit doet. De reden is dat je custom permalinks gebruikt, het encoden is om te voorkomen dat er problemen ontstaan met permalinks waar de "&" in voorkomt, dat lijkt mij tenminste.

Maar volgens mij heb ik de oplossing voor je. Je moet the_content() eerst in een string stoppen. Dat doe je doormiddel van
<?php $content = get_the_content(); ?>
Vervolgens kun je de tekst binnen deze string aanpassen.

Wil dat niet lukken, dan staat je antwoord misschien op deze website: (Log in om link te zien!)

Aangepast op 30-11-2011 10:52 door Erik van de Ven
   Reinoud N., Particulier
30 nov 2011 16:10 
@Robin en WvdB, heb het even nagevraagd op het forum en er moet toch in het child theme worden ge-edit :)

Nu zegt een moderator dit:

you should be adding it to the child theme functions.php file
You are basically telling it to strip the#038 and amp; (met die code die WvdB aangaf dus)

That might work find for &_amp but #038 will be lost, you should specify the replacement as &

Iemand een idee wat hij hiermee bedoelt; moet de code dus toch net even anders?

Aangepast op 30-11-2011 16:10 door Reinoud N.
   Robin L., Roboo
30 nov 2011 17:01 
Nee hij ziet het zelf verkeerd..

Je hebt namelijk & 038; en & amp; (beiden aan elkaar.. TBForum zet ze om naar &) terwijl je een '&' alleen wilt.
Als je dus 'amp;' of '#038;' zou vervangen door niks, hou je in beide gevallen gewoon een '&' over.

Aangepast op 30-11-2011 17:02 door Robin L.
   Stefan O., Particulier
1 dec 2011 19:13 
@ Van den Brink

weet jij waar ik die code moet plaatsen om XOXO blogroll goed te laten weergeven met die amp tekens? Het bestand die aangepast moet worden heb ik inmiddels gevonden:

public_html/wp-includes/bookmark-template.php

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed