Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 48 van 48

Richard S., RJS hosting
5 okt 2011 20:59 
er is er nog een hier die grote partijen email adressen verkoopt natuurlijk grote troep het stikt van de fake adressen die schijnbaar zelf gemaakt zijn bij meer dan de helft krijg je een error onbekend adres etc het wordt hoog tijd dat er es wat meer controle hier komt over sommige verkopers
en het valt me altijd op dat oplichters vaak hun publieke berichten uitzetten zo kan niemand reageren als er wat mis is .en het is idd bekend als iemand iets verkeerd zegt dat hij een ban krijgt ..maar er zijn hier nog genoeg mensen die ondanks waarschuwingen en aangifte bij de politie gewoon hun site,s mogen verkopen en nog meer slachtoffers maken

Aangepast op 05-10-2011 21:16 door Richard S.
 Advertentie
Je eigen 0900, 0909 of 0906-betaallijn of andere micropayments. Voor de hoogste uitbetalingen ga je naar www.targetpay.com
   N. H...., Particulier
7 okt 2011 02:32 
@richard S (oftopic) wat jij nu zegt klopt geheel niet veel hebben dit ook gewoon aanstaan dus zal eerder toeval zijn dat je dit heb meegemaakt.
Daarnaast zijn er ook genoeg hier op de site die wel goede email lijsten aangeboden hebben en geen problemen waren. dus ga niet gelijk iedereen in slecht daglicht stellen
**ontopic**

wat er gezegt word klopt wel je zult ter alle tijden een aangetekende brief naar de persoon moeten verzenden voor je echt verdere juridisch iets kan doen.

en ja 3 dagen is wat kort geweest ik snap dat als die zegt morgen is het goed en dit steeds uitsteld de maat snel voor je vol is. alle begrip daarvoor.
Maar zou hem dan max 1 week geven het optelossen is het geld terug of is het alsnog leveren.

gaat die daar dan nog niet op in dan kan je er verder werk van maken.

en dat die gaat dreigen ik doe dit of ik doe zus is gedreig om jou je geld afhanden temaken en dat je ermee stopt.

Aangepast op 07-10-2011 02:33 door N. H....
   Robin L., Roboo
8 okt 2011 14:33 
Niet om TBForum af te kraken, maar als je echt kwaliteits mail lijsten wil aanschaffen doe je dat gewoon niet op TBForum of SiteDeals. Dat begrijpt iedereen wel volgens mij.

Zie TBF en SD als een 'opstart' en verkrijg vervolgens je producten/klanten via de betere wegen..

Richard S., RJS hosting
8 okt 2011 15:07 
ja probleem is dat hier vaak adressen en persoonlijke gegevens zijn afgeschermd je hebt dan een email adres en heel soms een 06 nummer
en daar ga je dan zaken mee doen is het een oplichter probeer hem dan maar te pakken

Ron Warris, phpBBhost
8 okt 2011 15:33 
daar ga je dan zaken mee doen

Daar doe je dan geen zaken mee, lijkt me. Ook wat eigen verantwoording nemen.

Richard S., RJS hosting
8 okt 2011 15:57 
op website te koop ook daar kan je je inschrijven met bv bertien 1256 en dan ga je site,s verkopen en klik je op het profiel van de verkoper zie je alleen maar die naam...en dan ben je zaken aan het doen via een hotmail adres of zo wat natuurlijk nooit te achterhalen is......ik heb niks tegen forums maar wil zeggen dat ze het oplichters wel heel erg makkelijk maken adressen waar iemand zich opgeeft worden vaak niet gecontroleerd (bij particulieren dan)

Erik van de Ven, Only Media
22 okt 2011 16:02 
Ik weet niet of dit al eerder door iemand is vermeld, maar je zou naar de rijdende rechter of kantonrechter kunnen stappen.

Heb enkele weken terug een hoorcollege gehad over zulke gevallen. Deze werd gegeven door iemand van de Hoge Raad. Het blijkt dat je voor zulke zaken bij de kantonrechter terecht kunt (aangezien het om een belang gaat onder de 25.000 euro).

Het is dan ook niet dat je weinig (of geen) kans maakt, omdat je geen contract hebt laten ondertekenen. Ze kijken namelijk ook naar mails, smsjes etc. En trekken aan de hand daarvan een conclusie wat jij als koper hebt mogen verwachten en wat je wel/niet hebt gekregen.

Bij een civiele rechter is een advocaat verplicht, maar daar gaat het om bedragen boven de 25.000 euro en dan kun je je dat wellicht wel veroorloven. Maar bij een kantonrechter hoeft dat volgens mij niet. Misschien is het iets om je eigen daar even in te verdiepen. Ik weet alleen niet hoelang zo'n procedure duurt, een Civielrechtelijke procedure duurt namelijk al gauw een jaar (of je moet een kort geding aanvragen).

Ik zou zeggen, kijk er eens naar Of neem even contact op met het juridisch loket voor advies: 0900-8020. Wellicht dat zij jou iets kunnen adviseren.

Of als je iemand kent die werkt of studeert voor advocaat, gerechtsdeurwaarder, rechter of iets in die trant, daar even contact mee opnemen en misschien dat hij/zij jou verder kan helpen

Succes ermee!

Aangepast op 22-10-2011 16:14 door Erik van de Ven
   W van den Brink, Particulier
22 okt 2011 16:48 
Je kunt je afvragen of het in Nederland sowieso wel toegestaan is om dergelijk lijsten met emailadressen te kopen en vervolgens te gebruiken.

Erik van de Ven, Only Media
22 okt 2011 16:58 
Je kunt je afvragen of het in Nederland sowieso wel toegestaan is om dergelijk lijsten met e-mailadressen te kopen en vervolgens te gebruiken.

Dat is naar mijn weten gewoon toegestaan. Hier verkopen ze die trouwens ook:
(Log in om link te zien!)

Het gaat er volgens mij om wat ze ermee wil doen en of de gebruikers van die adressen daar toestemming voor hebben gegeven of niet (bijv. dat ze contact op mag nemen via die e-mailadressen).

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed