@W van den Brink, graag verdere onderhandeling over "wat u denkt" via privébericht. |
|
Als ik vragen wil stellen en mijn ervaringen in dit topic wil delen dan doe ik dat in dit topic. Als je dat niet bevalt dan begin je een eigen forum of had je een topic moeten open waarin men niet kan reageren.
Genoeg van dat gezeik in de topic. Het zijn geen Bots, duidelijk? |
|
Tja, je zou ook gewoon op onderstaande vragen een antwoord kunnen geven.
Van de 16 klikken hebben er 5 interesse en dus 11 hebben geen interesse? Is die 11 dan verkeer van bots, toolbar malware, google redirect virus traffic, pop-ups etc.? Of hoe moet ik dat zien?
Iniedergeval 70% van het verkeer heeft dus helemaal geen interesse?
|
|
Bedoel je nou dat je dit verkeer NIET moet gebruiken voor sites waar AdSense advertenties op staan omdat je dan het risico loopt dat je AdSense account wordt gesloten?
Zo ja, dan had je dit wel even heel duidelijk in de OP moeten zetten. En waarom moet je het niet op sites met AdSense gebruiken? Het is toch gewoon echt verkeer? Of is er toch iets mis mee? |
|
Als je gewoon normaal, open en eerlijk antwoord zou geven is er niets aan de hand. Echter door nu juist deze toch redelijk belangrijke vragen niet te willen beantwoorden maakt je het er nou niet echt betrouwbaarder op.
Waarom wil je geen concreet antwoord geven op de vraag of dit verkeer wel of niet gebruikt kan worden op sites waar AdSense advertenties op staan? En indien men dit niet moet doen, waarom moet men dat dan niet doen?
Ik begrijp echt niet waarom je daar geen duidelijkheid over wil geven. Nu lijkt het alsof je iets te verbergen hebt terwijl dit misschien helemaal niet het geval is.
Wie denk je niet wat je bent jongenman. |
|
Hier moest ik even heel hard om lachen.