Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 38 van 38

Nico Groot, Nozonda
18 sep 2011 15:31 
Je prijzen opeens met 4 tot 5 keer verhogen maakt het nou niet geloofwaardiger. Maar ik ben benieuwd naar de eerste "recensie". Ik wil best geloven dat het unieke bezoekers zijn maar of deze bezoekers ook tot conversie leiden betwijfel ik zeer.

Aangepast op 18-09-2011 15:32 door Nico Groot
   Christopher I., Permanente ban
18 sep 2011 15:36 
Dat zullen we zien, ik heb al een paar bestellingen binnen, deze zullen dan een feedback neerzetten in dit topic.

De prijzen hierboven zijn dus niet valide. De prijzen op vectorfolio.be/bezoekers zijn wel valide.

W van den Brink, Particulier
18 sep 2011 17:07 
@W van den Brink, graag verdere onderhandeling over "wat u denkt" via privébericht.
Als ik vragen wil stellen en mijn ervaringen in dit topic wil delen dan doe ik dat in dit topic. Als je dat niet bevalt dan begin je een eigen forum of had je een topic moeten open waarin men niet kan reageren.

Genoeg van dat gezeik in de topic. Het zijn geen Bots, duidelijk?

Tja, je zou ook gewoon op onderstaande vragen een antwoord kunnen geven.

Van de 16 klikken hebben er 5 interesse en dus 11 hebben geen interesse? Is die 11 dan verkeer van bots, toolbar malware, google redirect virus traffic, pop-ups etc.? Of hoe moet ik dat zien?

Iniedergeval 70% van het verkeer heeft dus helemaal geen interesse?

Bedoel je nou dat je dit verkeer NIET moet gebruiken voor sites waar AdSense advertenties op staan omdat je dan het risico loopt dat je AdSense account wordt gesloten?

Zo ja, dan had je dit wel even heel duidelijk in de OP moeten zetten. En waarom moet je het niet op sites met AdSense gebruiken? Het is toch gewoon echt verkeer? Of is er toch iets mis mee?

Als je gewoon normaal, open en eerlijk antwoord zou geven is er niets aan de hand. Echter door nu juist deze toch redelijk belangrijke vragen niet te willen beantwoorden maakt je het er nou niet echt betrouwbaarder op.

Waarom wil je geen concreet antwoord geven op de vraag of dit verkeer wel of niet gebruikt kan worden op sites waar AdSense advertenties op staan? En indien men dit niet moet doen, waarom moet men dat dan niet doen?

Ik begrijp echt niet waarom je daar geen duidelijkheid over wil geven. Nu lijkt het alsof je iets te verbergen hebt terwijl dit misschien helemaal niet het geval is.

Wie denk je niet wat je bent jongenman.
Hier moest ik even heel hard om lachen.

Aangepast op 18-09-2011 17:08 door W van den Brink
18 sep 2011 17:09 
@ W van den Brink, ik heb al verschillende deals binnen. Dus jij gaat me niet tegenhouden om legaal unieke bezoekers te berzorgen. Ik beantwoord genoeg vragen, tevens ga ik niet vertellen hoe ik het doe want anders pakt iemand mijn ideeën af. Zoiemand als jou bijvoorbeeld :).
Ik doe zelfs geen moeite om één zin van je gekwebbel te lezen :')!

Het is legaal, geen bots en zijn allemaal echte bezoekers.

Mvg

Aangepast op 18-09-2011 17:10 door Christopher I.
   W van den Brink, Particulier
18 sep 2011 17:12 
Kortom, zo onbetrouwbaar als wat...

18 sep 2011 17:17 
Ik zeg gewoon, bedankt voor het bumpen van me topic :)

Robin L., Roboo
19 sep 2011 10:22 
Wat een trieste bedoeling dit weer.. Ik begrijp je wantrouwen @van den Brink, maar je bepaalt wel de hele harmonie van dit topic. Als het resultaat niet bevalt zal de koper wel feedback plaatsen in dit topic.. Je zet hem nu al meteen te koop als 'oplichter' en voert een oneindige discussie die niet tot zijn einde zal komen totdat iemand de dienst heeft uitgeprobeerd..

EDIT:
En nee, ik vertrouw het ook niet. Maar als je het voor 1/2 euro kan uitproberen ga ik er niet zoveel tijd in steken om een discussie te voeren. Vermenigvuldig voor de aardigheid eens je uurloon * de zinloze tijd die je nu in dit topic hebt gestopt.. ;p

Aangepast op 19-09-2011 10:24 door Robin L.
   Folkert Kruse, Permanente ban
22 sep 2011 15:59 
Wilde dit ook uitproberen alleen krijg je na 2 dagen nog geen bericht terug als je het contactformulier invult..

Rogier B., Robiz.nl
22 sep 2011 19:59 
Inderdaad, heb ook een aanvraag gedaan.. maar het blijft stil aan de overkant..

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed