Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Martin K., Skytz
17 sep 2011 15:09 
Je slaat het op als plaatjes? Dan kan het ook aan de extensie liggen. Meestal is .png wel dezelfde kleur maar .jpg of .gif kan nog wel eens een kleur verschil geven.

Ben G., GreeveMedia
17 sep 2011 17:17 
@ Stef V. Op mijn pc komt de browser wel overheen met de psd, maar op de pc van de designer niet. Als zij een screenshot maakt van haar photoshopbestand heeft het ook een andere kleurcode.

@ Martin, zowel JPG als PNG geven dezelfde kleuren.

M. Franken, Mentix Media
17 sep 2011 17:26 M 
Ik heb dit ook gehad, de een was een mac de ander een windows. Lag aan de beeldscherm instelling, het is nog steeds zo, heel apart.

Aangepast op 17-09-2011 17:27 door M. Franken
   Ben G., GreeveMedia
17 sep 2011 21:22 
Bij andere klanten heb ik het probleem ook niet. Bij haar is het heel af en toe. Als zij een screenshot maakt van haar photoshopbestand en ik daar de kleur uit pick, dan is het wel juist

M. de Graaff, Madegra-Media
17 sep 2011 22:46 
Ik heb het ook met mijn nieuwe PC, daar zie ik de kleuren een tikkeltje anders dan bij mijn oude computer.

Ben G., GreeveMedia
18 sep 2011 12:25 M 
Heeft niets te maken met de monitor of de grafische kaart. De zelfde kleurcode in PS ziet er anders uit dan in de browsers

M. de Graaff, Madegra-Media
18 sep 2011 12:42 
Dat probleem heb ik ook met mijn bedrijfswebsite die nog online moet worden gezet. Internet Explorer en Firefox geven alle 2 de kleuren anders weer. Firefox was veel donkerder dan Internet Explorer. De oplossing voor mij was gebruik maken van CSS.

Aangepast op 18-09-2011 12:43 door M. de Graaff
   Mike A., Particulier
18 sep 2011 14:36 
Het zou ook zo kunnen zijn dat er verschil is in gamma waarde.
volgens mij is de standaard gamma op de Mac 1.8, en op de PC 2.2

Dit zou betekenen dat hetzelfde plaatje veelal op de PC donkerder is dan op de Mac.

Dit zou alleen verholpen kunnen worden door het kalibreren van je scherm.

Correct me if i'm wrong.

Ben G., GreeveMedia
18 sep 2011 21:38 
@ Mike, dat zou best wel eens kunnen. Jammer dat ik geen mac heb om te testen.

Mike A., Particulier
19 sep 2011 13:52 
@Ben, wat je volgens mij ook nog zou kunnen doen is het programma Adobe gamma downloaden. ik dacht dat je hiermee je scherm kan kalibreren. Misschien heb je dan de mogelijkheid om deze even naar 2.2 te zetten zodat je het wel kan controleren.

Jeffrey vd V., Webbasing
19 sep 2011 17:43 
Ben zou je mij even een pm kunnen sturen met de 2 voorbeelden en een online linkje?

Dan wil ik hier wel even naar kijken.

Msn of email kan ook:
(Log in om e-mailadres te zien!)
(Log in om e-mailadres te zien!)

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed