Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

W van den Brink, Particulier
6 sep 2011 09:55 
voor het term inline heb ik op het internet niets gevonden
Ik kom toch aardig wat resultaten tegen:

(Log in om link te zien!)

En in combinatie met PHP:

Jorden Chamid, TotallyHosted
6 sep 2011 10:15 
Wat ik persoonlijk met e-mailen in PHP het handigste vind, is om niet het wiel opnieuw uit te vinden en een reeds bestaande PHP-library of class te gebruiken. Swiftmailer is wellicht een beetje te groot voor wat je nodig hebt, maar er zijn diverse soortgelijke projecten met iets minder mogelijkheden die voldoen.
Hierbij kun je heel eenvoudig opgeven welke image je wilt meesturen:
(zoek even op "Embedding Inline Media Files")

Ivan Zuev, Particulier
6 sep 2011 20:52 
@ Jorden, Swiftmailer is blijkbaar alleen voor windows.
Ik heb ook even gekeken naar je link, ook even geprobeerd om te verzenden met de code dat ze gegeven hebben bij Embedding Inline Media Files, maar bij het versturen ontvang ik die code... maar er staat onderaan "Mark as HTML"... vraag is natuurlijk hoe moet ik dat markeren als html in mijn Apple mail ? of moet ik daarvoor een speciale programmatje gebruike?

@ Hennie

Ik heb het geprobeerd maar hetzelfde probleem als hierboven, waarschijnlijk omdat ik het moet verzenden als html wat ik nog niet kan blijkbaar...

Wie kan mij helpen Ik heb geen php/html skills dus wees zo duidelijk mogelijk... alsof je het uitlegt aan een kindje van 10jaar

Paul G., Particulier
6 sep 2011 21:34 
Vraag dat maar aan je vader of moeder!

( Ja, sorry dat zeg ik altijd tegen kinderen van 10 )

Ivan Zuev, Particulier
6 sep 2011 21:45 
Hehe, Ik ben al geholpen door A. Huitema, maar wie niet te lui is, ik ben nog steeds bereid om dingen bij te leren... dus leuke informatie is altijd welkom.

Paul, ze kunnen nog niet eens de pc aanzetten

Aangepast op 06-09-2011 21:46 door Ivan Zuev

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed