Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 15 van 15

Wietse de Vries, Particulier
4 sep 2011 17:45 
Een zak met geld en Google Adwords kan wonderen doen.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Maarten S., Rinada Entertainment
4 sep 2011 18:19 
Vaak zie je wel dat een goed domein en een redelijke site met content goed scoren. Maar dat hangt ook van je concurentie af.

Ik heb sites die snel in google stijgen omdat de domeinnaam ook het keyword is.
Daarnaast heb ik "slechte" domeinen (bedrijfsnaam) die met veel backlinks en een goede site op 1 in google staat en goede domeinen verslaat.

Met een goed domein heb je de helft. Maar de concurentie heeft de meeste invloed.

S. Kerstens, Particulier
4 sep 2011 21:15 
Wanneer je een zoekwoord registreert in het domein zelf sta je binnen no-time bovenaan, zonder dat je daar eigenlijk moeite voor hoeft te doen, je hebt zelfs geen linkpartners of goede content nodig.

Wil je bijvoorbeeld hoog scoren op Samsung Galaxy S2, dan registreer je (Log in om link te zien!) , je zult dan merken dat je direct in de top10 komt te staan in Google, waarschijnlijk een fout van Google zelf, ik hoop dat ze hier snel iets aan gaan doen in ieder geval. Het stikt namelijk van de websites die op deze manier snel geld willen verdienen en ze blijven in de top10 scoren.

Aangepast op 04-09-2011 21:16 door S. Kerstens
   Rick Manders, 101Media
5 sep 2011 21:12 
@S Kerstens ik neem aan dat je bericht een grap is?

Een fout van google.. Laat me niet lachen.

Totale onzin wat je vertelt. Sterk afhankelijk van de concurrentie. Domeinnaam is één van de factoren. Van de 200+...

I. van Zon, Vioza
5 sep 2011 22:13 
Het is inderdaad geen fout van google, maar het werkt wel enorm in je voordeel..

Paul G., Particulier
6 sep 2011 08:37 
Maar iedere site die je net begint komt hoog in Google. Je moet kijken hoe het na drie maanden is.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed