Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Jacob Ras, Jacob Ras
3 sep 2011 00:45 
Even een verduidelijking van mijn reactie, met "dat" bedoel ik het uploaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Hoe het zit met de legaliteit van het verzamelen van reeds geüploade video's op een website (bijvoorbeeld (Log in om link te zien!) ) weet ik niet.

Aangepast op 03-09-2011 00:47 door Jacob Ras
 Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Robin L., Roboo
3 sep 2011 00:56 
@Jacob,
In Nederland in ieder geval illegaal.. 'Aansporen tot..[]'

Guney D., LapQ
8 sep 2011 06:58 
Vreemd hoe videotheken zoals videoland wel gewoon online films kunnen streamen tegenover een betaling.

Voor de TS: Veel veel van deze online videotheken bieden ook de mogelijkheid voor webmasters om hun services te resellen.

Wat (Log in om link te zien!) betreft, die zijn niet zo zeer fout bezig aangezien alle bestanden waar het juridisch gezien om gaat zich op externe sites (filesharing sites) bevinden.

Aangepast op 08-09-2011 07:01 door Guney D.
   W van den Brink, Particulier
8 sep 2011 10:16 
Vreemd hoe videotheken zoals videoland wel gewoon online films kunnen streamen tegenover een betaling.
Dat is niet vreemd want die betalen dan ook gewoon voor de rechten/licentie om de betreffende films te mogen aanbieden op het internet. Iets wat cucirca.com niet doet.

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
8 sep 2011 11:14 
Als je filmpjes wil verkopen sluit je dan lekker aan bij (Log in om link te zien!) jij verdient zoŽn 33% per film en hun doen de rest. Makkelijker kan toch niet zou ik zo zeggen...

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed