Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 37 van 37

G. Gernaat, Particulier
31 aug 2011 21:49 
@Marcello
Mooi dat het opgelost is, maar wat natuurlijk veel interessanter is, is wat de oplossing voor jou nu was.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Sasan Khonsari, Particulier
1 sep 2011 12:28 
Gelukkig :)
ik ben ook benieuwd naar de oplossing, zou misschien anderen in de toekomst kunnen helpen

Marcello D., Particulier
1 sep 2011 17:50 
Beste mensen,

Concrete oplossing is er nog niet, maar ik heb nu 2 opties:

optie 1) Een onderhandeling met de tegenpartij dat ik 6 maanden lang 200 euro kan betalen wat dan in totaal 1200 euro word (heb aangegeven dat ik geen geld heb en geen plannen had om te betalen).

optie 2) Ik heb via pm van iemand van deze forum een brief gekregen met advies dat van toepassing is in mijn case.

Welke optie ik kies weet ik nog niet, maar ik ben er iig uit.

Of het gezeik afkopen, of een brief sturen met kans op rechtzaak.

Eric Blaauboer, Internet-Id
1 sep 2011 22:32 
Gewoon domein afgeven, middelvinger opsteken en verder nix doen.

W van den Brink, Particulier
2 sep 2011 00:09 
Of je zegt dat je wel die 1200 euro wil betalen mits ze het betreffende domein van jouw overnemen voor 1200 euro.

Patrick Akkers, Particulier
7 sep 2011 15:37 
Voor merkenrecht is het namelijk belangrijk dat het merk actief is. Doordat ze niet actief zijn hier, is het lastig aan te tonen dat ze schade hebben geleden.

Niet helemaal waar.
Voorbeeldje:

Ik noem mijn website bjornborg-ondergoed.nl en ik verkoop daar andere merken ondergoed op dan BjornBorg.
Dan kunnen mensen alsnog de associatie met BjornBorg leggen, ook al is het een heel ander merk boxershort en staat dat er ook op.
Als de kwaliteit dan ook nog slecht(er) is, dan schaad je dus toch de tegenpartij.

Ik ben geen jurist, maar ik denk dat de TS in dit geval gewoon fout zat en daar nu op afgerekend wordt.

G. Gernaat, Particulier
7 sep 2011 19:38 
Niet helemaal waar.
Voorbeeldje:

Ik noem mijn website bjornborg-ondergoed.nl en ik verkoop daar andere merken ondergoed op dan BjornBorg.
Dan kunnen mensen alsnog de associatie met BjornBorg leggen, ook al is het een heel ander merk boxershort en staat dat er ook op.
Als de kwaliteit dan ook nog slecht(er) is, dan schaad je dus toch de tegenpartij.

Ik ben geen jurist, maar ik denk dat de TS in dit geval gewoon fout zat en daar nu op afgerekend wordt.

Of je begrijpt niet wat er met actief bedoelt wordt, of je hebt zojuist een heel erg slecht voorbeeld gekozen. BjornBorg is namelijk best wel heel erg actief in Nederland.

Paul Suk, Particulier
8 sep 2011 00:00 
Niet helemaal waar.
Voorbeeldje:

Een beter voorbeeld zou bijvoorbeeld het Amerikaanse 7-eleven zijn, dit bedrijf is niet als zodanig actief op de Nederlandse markt. Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat de besproken verwarring op zou treden. Daarnaast is 7-eleven ook nog een naam van enigszins abstracte aard.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed