Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 13 van 13

Daniel F., Particulier
19 aug 2011 20:55 
Wat heeft een patent met een domeinnaam te maken?

niks maar heb het idee dat het hier om allemaal 13jarige gaat die allemaal maar wat doen en roepen.
en dan klinkt het woord patent erg interesant

Jacob S., JS-Systems
19 aug 2011 22:10 
Haha, jij probeert winst te maken door een domeintje weg te kapen, en vervolgens ben je bang voor hem, mooie zaken hier

Als je zoiets doet, weet dan wat je doet en zoek dit van te voren uit.

Maargoed, je kan het eenvoudig opzoeken, met de kvk kom je een heel eind.

Paul Suk, Particulier
23 aug 2011 00:30 
Alleen wat is zijn recht?
Ik vroeg hem "Heb je een KvK of patent?", zei die ja.
Later vroeg ik mag ik dat zien dan? Zei die niets.
Dus ik weet nou niet dat die het heeft ja of nee.
En mijn vraag is krijg ik de kosten van de advocaat, terwijl ik hem nu wel gratis wil geven als die de KvK gegevens wil sturen.

De vraag die je moet stellen wanneer je een domeinnaam registreert is of er verwarring op kan treden. Het hangt er dan ook vanaf waar je het domein voor gebruikt. Stel wanneer de naam Radio.nl zou zijn. Dan kan je een radiostation opzetten maar ook radio's verkopen of repareren. In dit geval kan de eigenaar van het radiostation het domein niet klakkeloos opeisen. (Zelfde met Ajax brandblussers, Ajax schoonmaakmiddel en Ajax Amsterdam).

Niettemin is in deze kwestie zo overduidelijk dat de TS hier fout zit. Ook dient de ander geen KvK of patent (dat is hier totaal niet van toepassing) te overleggen.

Sasan Khonsari, Particulier
23 aug 2011 23:42 
lol, wat een droplul...ook zonder kvk dergelijke, overgeven die domeinnaam.....

ook al had hij geen recht erop, met deze leuke topic geef je wel toe dat je dergelijk met kwade bedoeling hebt geregd....success ermee

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed