Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

S. Kerstens, Particulier
9 aug 2011 16:54 
Als je een creditcard wilt, dan kan ik je ANWB aanraden.
Voor een laag bedrag heb je een creditcard. Ik ben hier zeer tevreden over. In jouw geval, 80 euro eenmalige kosten, is echt belachelijk. Jaarlijks ben ik amper 25 euro kwijt voor 2 creditcards met een goede verzekering.

Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   E. Dzanic, Particulier
15 aug 2011 11:51 
Jammer genoeg had ik al een creditcard van de Rabobank maar ik nam deze erbij omdat ik dan mijn kosten beter kon beheersen omdat het prepaid werkt en Rabobank heeft niet zoiets als internet bankieren voor creditcards.. in ieder geval lesje geleerd. Blijf voortaan bij de grotere bedrijven.

edit:
Nou het is weer raak hoor. Bij track&trace:

Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender

Het is alsof het een spookbedrijf is?? Wat kan ik nu doen?

Maarten M., Particulier
15 aug 2011 11:54 
Het is alsof het een spookbedrijf is?? Wat kan ik nu doen?

Incasso blokkeren?

E. Dzanic, Particulier
16 aug 2011 14:53 
Mogelijk, maar sinds het bedrijf niet kan 'weten' dat ik bij hun weg wil kan ik eerder een incassobureau verwachten met een rekening..

Overigens weet ik niet hoe zij hun geld opstrijken aangezien de vorige keer haalden ze het eraf toen ik geld op de creditcard had gezet. Ik stopte er 80 in en toen meteen ging er 40,- aan jaarkosten en 40,- eenmalige administratiekosten ervan af.

Dus het kan zo zijn dat ze hetzelfde doen hierbij. Maar dan nog zit ik van, wanneer kan ik verwachten dat hun een incassobureau inschakelen?

Anyone?

Marvin S., Particulier
16 aug 2011 18:41 
Heb ook eens hetzelfde meegemaakt (ander bedrijf), na het terugvorderen van de incasso werd er netjes contact met me opgenomen, door het betreffende bedrijf, over de reden van het terugvorderen. Hier heb ik het uitgelegd en gelijk de juiste manier te horen gekregen om alles te beeindigen.

Geen paniek dus. En als je een incassobureau op je dak krijgt kun je het onterecht terugsturen. Er wordt vanzelf wel een keer contact met je opgenomen. Brieven sturen waar je niets op terugkrijgt of niet eens afgeleverd kunnen worden helpt blijkbaar niet

E. Dzanic, Particulier
17 aug 2011 14:04 
Opeens krijg ik dit emailtje

Geachte Heer Dzanic,

wij bevestigen hierbij de ontvangst van de intrekking van uw bestelling.

We hebben de kaartrekening gesloten en u mag de kaart vernietigen.

Voor verdere vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groet,

uw MediusCard support service

Zomaar uit het niets. Ben er in ieder geval tevreden mee.

Arie Jansen, Particulier
17 aug 2011 16:21 
Je zou haast gaan denken dat ze meelezen op TB forum

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed