Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 22 van 22

Martin S., Permanente ban
10 aug 2011 12:41 
Nou de klant had haast met opdracht wou dat alles al op server hebben. en ik zei nou dit is niet manier van werken dus hij vertelde me dat ander het wel zo deden alles op zijn server zetten voor het betalen nou toch heb ik wat delen gedaan niet alles. maar hij vond het inderdaad ook goed.

nou na 2 dagen hard werken tot in de nacht af gekregen nou wil hij dat wel afgeleverd word maar hij negeerde me dus ik telefonisch ik zeg nou ik haal het eraf. zeiden ze we stoppen met je.

nou weet ik niet of ik hem kan verplichten tot betalen nou reageert deze persoon helemaal niet dus de producten die voor hem bedoeld waren staan nu te koop.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Lodewijk d.V., Vexion
10 aug 2011 12:50 
Je hebt neem ik aan een adres van hem (en anders kan je hem ook gewoon mailen)?
Dan kan je hem een nette brief sturen waarin je duidelijk vermeld hoeveel hij moet betalen vóór welke datum waarna je de wettelijke rente in rekening brengt en juridische stappen onderneemt (incassobureau).

Het beste is om dit aangetekend te versturen.

Paul Suk, Particulier
10 aug 2011 15:10 
nou weet ik niet of ik hem kan verplichten tot betalen nou reageert deze persoon helemaal niet dus de producten die voor hem bedoeld waren staan nu te koop.

Dit is dus niet de juiste gang van zaken. Heb je deze persoon al een ingebrekestelling verzonden zoals velen hier ondertussen gesuggereerd hebben. Het is inderdaad meer dan verstandig om dit aangetekend te doen.

Nadat de termijn die hierin genoemd wordt (veelal 14 dagen) verstreken is kun je je gaan beroepen op andere dingen zoals een incassobureau of gerechtelijke stappen. Om alles goed te laten verlopen moet jij je ook aan jouw deel van de overeenkomst houden, echter houdt dit mijns inziens niet in dat je de scripts/producten op zijn webserver dient te zeggen.

Daarnaast mag je levering opschorten wanneer er sprake is van wanbetaling. Dit dient echter wel voorafgegaan worden door een schrijven.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed