| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 13 van 13 |
E. Dzanic, Particulier |  3 aug 2011 20:44 | Niet, ik had ervoor paar domeinnamen die op twee nameservers draaiden en dat ging gewoon goed zoals normaal. |
| | |
Roger O., Kliq Internet |  3 aug 2011 21:59 | Maar als Google 4 Nameservers opgeeft en je kan er bij Versio maar 3 opgeven en jij denkt, dan doe ik er toch gewoon twee. En vervolgens werkt het niet. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen?
|
| | |
E. Dzanic, Particulier |  3 aug 2011 22:08 | De domeinnamen met twee nameservers hebben geen relevantie met mijn probleem aangezien die al tijdje active waren op Google Adsense. ;) |
| | |
M. Tavafi, Particulier |  3 aug 2011 22:53 | Dit gebeurt als je een nl domein naam 2 nameservers toewijst dat in de zelfde ip subnet liggen, whoise laat zien dat de nameservers verandert zijn maar ze kunnen niet veranderen om dat sidn voor nl domeien 2 nameservers wilt uit 2 verschillende ip subnets.
Ik stel voor om je nameservers opnieuw aan te passen maar voor ns1 en ns2 ip adressen kiezen die niet in de zelfde ip subnet liggen. |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|