| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 11 van 11 |
Michiel MvS, Movas |  30 jul 2011 00:15 | Mischien leuk om een computer aan een externe monitor te hangen en aan de computer een controller. Zo kunnen de klanten ervaren hoe het is om een toestel te vliegen, virtueel uiteraard. Zo loopt er niemand gevaar maar heeft de klant wel de mogelijkheid om het een en ander uit te proberen.
Toen ik begon met modelvliegen heb ik aardig wat uurtjes achter de computer doorgebracht maar, uiteindelijk toch nog vrij snel met lijm moeten knoeien ;)
Ander misschien ter plekke, waar iedereen het kan zien, een toestel in elkaar zetten. Vleugel bespannen etc. |
| | |
Joep Dohmen, JMD Hosting |  8 aug 2011 15:34 | [offtopic]Ik heb toevallig ooit zo'n semi-professioneel ding gehad, maar dat viel me erg tegen. Daarvoor had ik inderdaad met zo'n flutding van 30 euro gevlogen en dacht dat dit hetzelfde ging bij een vliegtuigje van bijna 2 meter breed en die 300 meter hoog kan vliegen. Ik stijg op bij de heide, geef gas, wil verderop landen en knal vol in een boom. Dag 400 euro...[/offtopic]
Zoals mijn bovenstaand verhaal doet vermoeden is er wel degelijk vraag naar cursussen. Biedt bijvoorbeeld bij aankoop 20 minuten gratis cursus aan op een dag naar keuze. Ik weet zeker dat dit voor veel mensen scheelt.
Eventueel kun je qua interactie nog iPads neerzetten waarop mensen via een door jullie gemaakte app makkelijk allerlei video's en informatie kunnen vinden over de producten.
|
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|