Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

Eric Blaauboer, Internet-Id
19 jul 2011 00:21 
Het bod staat. Lijkt me duidelijk.

===== Aanvullende info, ook n.a.v. PM's: ======

Update 19 juli:

Hier vind je het overizcht met daarin de ontwikkeling van het aantal SMS-leden en de inkomsten per maand sinds 2008:

(Log in om link te zien!)

De koper neemt het ymlc account en het TargetSMS account over. Je kunt dus zonder installatie gedoe gewoon doorgaan met de site, de sms-dienst en het nieuwsbriefsysteem. Eventueel mag de hosting even blijven staan maar beter is het om te verhuizen. Is een kleinigheid want het gaat om een eenvoudige site. Gratis TransIP push kan ook. Kosten houderwijziging voor de koper.
In TargetSMS staat dus nog een tegoed van euro 363,95. Dit wordt op 23 augustus uitbetaald aan degene die dan eigenaar is v/h systeem. Het huidige bod is 1.300. In feite betaalt deze koper
dan dus slechts euro 939,05. Je neemt dus bij de koop ook het openstaande tegoed over! Is dat niet fijn?!

Ook is mij nog gevraagd naar de manier waarop vacatures worden verkregen. Welnu, dat is een kwestie van Googlen. Eventueel kun je de vacatures nog per regio zoeken. Een voorbeeld v/e vacature die we hebben verstuurd is deze:

===
Kinderopvang
Begin een professionele thuiscreche vanuit uw eigen huis. Let op: Dit betreft een zelfstandige onderneming, je dient je in te schrijven bij de kamer van koophandel. Geen verdere investeringen noodzakelijk.
Heel Nederland mbo niveau, bij voorkeur ervaring met kinderen en kinderopvang. Verdiensten per maand: € 800,- netto bij 2 dagen per week, € 1100,- netto bij 3 dagen per week
************, www.*****.nl
**** **
===

De *'s vanwege discretie. We zoeken betrouwbare vacatures maar controleren ze niet, dat hoeven we ook niet te doen.

Hierbij heb ik alle via pm vragen in dit bericht beantwoord. Ik stuur dus geen aparte antwoorden. Heb je nog aanvullende vragen. Altijd welkom, bij voorkeur in dit forum maar pm'men mag ook (trage antwoordgarantie )

Eric Blaauboer.

Aangepast op 19-07-2011 01:14 door Eric Blaauboer
 Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Martin K., Skytz
19 jul 2011 10:11 
Eric,

Je had mijn 2 vragen van me PM niet beantwoord in dit bericht. Het lijkt me ook beter als je dit via PM doet. Graag zou ik hier nog wel een antwoord op willen, voordat ik een bod kan doen.

19 jul 2011 13:43 
Update 19/7: hoogste bod nu 1.463,95 (365,95 krijgt deze bieder terug). Netto bod dus 1.100

Geertjan Sloos, Permanente ban
19 jul 2011 13:45 
Was dat mijn bod toch ?

Bij deze bied ik €1500.- dan

Aangepast op 19-07-2011 13:50 door Geertjan Sloos
19 jul 2011 13:52 
Bij voorkeur bieden in het forum. Liefst ook de vragen alleen in het forum zodat iedereen het kan volgen.

Update veiling:
Hoogste bod nu 1.500 van Geertjan (365,95 daarvan krijgt de koper terug op 23 augustus)
Veiling eindigt 24 uur na nu (tbf tijd)
Wordt in de laatste 5 minuten geboden, dan verlening met 5 minuten.
Buy-now: 3.500

Afhandeling:
Betaling vooruit per bank waarna direct levering volgt van bestanden en accounts.

Dit is een aantrekkelijk project! Bij btje promotie heb je zelfs bij bn de investering binnen enkele maanden terug.

Eric.

Aangepast op 19-07-2011 13:53 door Eric Blaauboer
   Geertjan Sloos, Permanente ban
19 jul 2011 14:12 
De website is verkocht!

Aangepast op 19-07-2011 18:33 door Geertjan Sloos
19 jul 2011 20:54 
Verkocht aan Geertjan Sloos.
Topic kan dicht.

Aangepast op 20-07-2011 15:14 door Eric Blaauboer

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed