Het bod staat. Lijkt me duidelijk.
===== Aanvullende info, ook n.a.v. PM's: ======
Update 19 juli:
Hier vind je het overizcht met daarin de ontwikkeling van het aantal SMS-leden en de inkomsten per maand sinds 2008:
(Log in om link te zien!)
De koper neemt het ymlc account en het TargetSMS account over. Je kunt dus zonder installatie gedoe gewoon doorgaan met de site, de sms-dienst en het nieuwsbriefsysteem. Eventueel mag de hosting even blijven staan maar beter is het om te verhuizen. Is een kleinigheid want het gaat om een eenvoudige site. Gratis TransIP push kan ook. Kosten houderwijziging voor de koper.
In TargetSMS staat dus nog een tegoed van euro 363,95. Dit wordt op 23 augustus uitbetaald aan degene die dan eigenaar is v/h systeem. Het huidige bod is 1.300. In feite betaalt deze koper
dan dus slechts euro 939,05. Je neemt dus bij de koop ook het openstaande tegoed over! Is dat niet fijn?!
Ook is mij nog gevraagd naar de manier waarop vacatures worden verkregen. Welnu, dat is een kwestie van Googlen. Eventueel kun je de vacatures nog per regio zoeken. Een voorbeeld v/e vacature die we hebben verstuurd is deze:
===
Kinderopvang
Begin een professionele thuiscreche vanuit uw eigen huis. Let op: Dit betreft een zelfstandige onderneming, je dient je in te schrijven bij de kamer van koophandel. Geen verdere investeringen noodzakelijk.
Heel Nederland mbo niveau, bij voorkeur ervaring met kinderen en kinderopvang. Verdiensten per maand: € 800,- netto bij 2 dagen per week, € 1100,- netto bij 3 dagen per week
************, www.*****.nl
**** **
===
De *'s vanwege discretie. We zoeken betrouwbare vacatures maar controleren ze niet, dat hoeven we ook niet te doen.
Hierbij heb ik alle via pm vragen in dit bericht beantwoord. Ik stuur dus geen aparte antwoorden. Heb je nog aanvullende vragen. Altijd welkom, bij voorkeur in dit forum maar pm'men mag ook (trage antwoordgarantie

)
Eric Blaauboer.