Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

W van den Brink, Particulier
2 jul 2011 15:39 
Zucht, waarom leidt elke melding van een toolbar PR update meteen over de honderdduizendste discussie over het nut ervan.
Inderdaad al een paar jaar lang bij iedere PR-update precies dezelfde discussie. Wat dat betreft jammer dat je geen plaatjes kunt plaatsen op tbforum. Onderstaande plaatje past altijd goed in dit soort topics:

(Log in om link te zien!)

Aangepast op 02-07-2011 15:40 door W van den Brink
   Eric G., Particulier
3 jul 2011 11:23 
Van 3 naar 4...

Erik G., Particulier
7 jul 2011 16:19 
Als PR totaal onbelangrijk zou zijn, dan zou het niet ZOVELEN wereldwijd bezig houden denken jullie ook niet??

Dat is precies de reden waarom het nog interessant is. Zolang mensen denken dat het iets uitmaakt zou je zichtbare PR kunnen gebruiken voor linkruil en linkverkoop.

Aangepast op 07-07-2011 16:19 door Erik G.
   Rogier vd W., Particulier
7 jul 2011 17:31 M 
Ik heb het op twee sites die ik even heb gechecked wel aardig gemerkt, van 0 naar 4 en van 0 naar 1.

Wesley H., Max24.nl
8 jul 2011 02:25 
0 naar 2
1 naar 4
0 naar 3
0 naar 1

Best aardig dacht ik zo :)

K. Evers, HostingExtreme
15 jul 2011 13:59 
@Erik G. linkbuilding is doorslaggevend om op concurrerende zoekwoorden gevonden te worden in Google. Bij linkbuilding zijn een aantal zaken belangrijk zoals een natuurlijke werkwijze, werken volgens de Google richtlijnen, etc. Maar een backlink telt het zwaarste mee als deze Nederlandstalig, content-gerelateerd en een hoge PageRank heeft. Iedere linkbuilder (welke dit professioneel/full-time doet) kan dit beamen.

Back on topic!

Erik G., Particulier
15 jul 2011 18:47 
@K.Evers
Het is onmogelijk de echte Pagerank van een pagina te achterhalen. De online pagerank die hierboven genoemd wordt is:
--hoogstens een een indicatie,
--loopt achter op de werkelijkheid,
--wordt zelden geupdate,
--het is onduidelijk wat Google voor fiters toepast,
--de schaal is veel te grof,
--de invloed van de pagerank theorie daalt nu met de panda update machine learning wordt binnengehaald.

Er zijn andere indicatoren die wat mij betreft veel te weinig aandacht krijgen terwijl de pagerank overgewaardeerd wordt.

Aangepast op 15-07-2011 18:48 door Erik G.
   Thijs van der Hoorn, Particulier
8 aug 2011 11:18 
Er was weer een pagerank update, wat hebben jullie gemerkt?

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed