| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 12 van 12 |
M. Tavafi, Particulier |  2 jul 2011 18:23 | @Joep Dohmen, JMD Hosting
Wil je aub je theorieën niet als waarheid verkopen.
Als dat zo makkelijk was zou ik de webpagina van mij concurrentie daar neerzetten en voor altijd van hem af zijn.
Je verpest met je theorieën mijn topic.
Er is al een topic die over +1 gaat, als je je hart wilt luchten doe het aub daar.
@Richard O., Particulier
Over positief effecten wil ik het niet hebben omdat ik niets kan garanderen, wat ik wel zeker weet is dat je hier geen penalty voor kan krijgen en dat je website in de ogen van de google op geen enkel manier negatief beïnvloed wordt.
Het enige wat je website negatief kan beïnvloeden zijn de website waar JIJ naartoe links, daar heb JIJ controle over en daar kan je een penalty voor krijgen.
Bij google wordt je bestraft voor dingen waar je zelf controle over hebt en ze je direct op aan kunnen spreken.
|
Aangepast op 02-07-2011 18:43 door M. Tavafi
| | |
Robin L., Roboo |  2 jul 2011 18:57 | * Mompelt iet met objectief denken en logisch inzicht *
Hoe zou jij het vinden als jij als marktleider een systeem opzet om de zoekresultaten te verfijnen door middel van een dergelijk systeem, en webmasters vervolgens alternatieve methodes gaan zoeken om beter in de zoekresultaten uit te komen. Dit slaat echt nergens op en je had het zelf kunnen beredeneren.
BRON:
Uitgevers mogen gebruikers niet aansporen op de +1-knop te klikken om andere gebruikers te misleiden. Uitgevers mogen geen prijzen, geldbedragen of geldelijke equivalenten aanbieden in ruil voor klikken op hun +1-knop. Om elke twijfel uit te sluiten: uitgevers mogen gebruikers wel aansporen op de +1-knop te klikken om extra inhoud en functionaliteit voor gebruikers en hun sociale connecties vrij te geven. Wanneer Uitgevers gebruikers aansporen op de +1-knop te klikken, moet de actie van de +1-knop betrekking hebben op de inhoud van deze Uitgevers en moet de inhoud of functionaliteit beschikbaar zijn voor zowel de bezoeker als diens sociale connecties.
(Log in om link te zien!) |
| | |
M. Tavafi, Particulier |  2 jul 2011 19:04 | Bedankt voor je rafactie, dit topic mag dicht, aangezien het niet legaal is.
Het blijft de vraag of google er wat aan doen, om dat het nooit te achterhalen is wie nou betaalt voor de likes.
|
Aangepast op 02-07-2011 19:07 door M. Tavafi
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|