Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 35 van 35

Richard O., Particulier
27 jun 2011 15:51 
Kan allemaal best maar daar hebben we het nu helemaal niet over..?

Andy M., Particulier
28 jun 2011 09:49 
Klopt, maar ik zie het probleem niet zo. Als ik een blogitem plaats en iemand liked het dan komt het dus terecht op zijn facebookwall. Andere mensen zien dat en kijken ook op je blog. Het is gewoon marketing.
Dat bedrijven erop inspelen door het in te zetten voor het weggeven van prijzen is gewoon het gevolg hiervan. Je moet inzetten op de plekken waar de mensen zitten. Ik vind het niet zo kwalijk.

Andrew B., Particulier
29 jun 2011 12:16 
Ik vind het creatief. Overigens valt er haast niets te verdienen met het verkopen van likes en dergelijke.

Robin B., Particulier
30 jun 2011 20:29 
Het viel me ook op dat het +1 gebeuren niet voor elke site werkt.

Als ik in google iets zoek en in de resultaten op de +1 button click naast de title-url dan verschijnt er wel eens een rood icoontje als teken dat er een error is.

Het gaat dus niet om fout geimplenteerde +1 scripts, maar puur de +1 direct vanuit de google zoekresultaten.

Iemand anders dat ook al opgevallen?

Voorbeeld zal ik ff zoeken, heb er nu alleen in die zwaar xxx is, dus die zal ik hier maar niet posten :)

Aangepast op 30-06-2011 20:30 door Robin B.
   W van den Brink, Particulier
1 jul 2011 00:00 
heb er nu alleen in die zwaar xxx is
Weten we ook gelijk in welk genre jij op de +1 knop klikt.

Aangepast op 01-07-2011 00:00 door W van den Brink
   Robin B., Particulier
1 jul 2011 03:28 
hehe was puur voor werk doeleinden :)

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed