Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ... 12 | Volgende 11 - 20 van 119

Robin C., Particulier
25 jun 2011 16:51 
Hoi Tim,
Ik zie dat je je best hebt gedaan om er een heel uniek design van te maken. Helaas hou ik meer van de standaard stijl. Hopelijk wil je deze zover aanpassen of opnieuw starten?

Mvg,
Robin

Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
25 jun 2011 16:54 
Hoi Robin, wellicht dat ik nog een andere opzet probeer, maar zie niet hoe ik deze zou moeten aanpassen tot een 'standaard' stijl. Jammer dat het niet bevalt. Deze zal dan de verkoop ingaan.

Gregory C., Particulier
25 jun 2011 17:50 
Ik ben ook bezig geweest voor je lay-out.
Dit is mijn eerste inzending op dit forum, dus als het niet goed is, wil je dan aub opbouwende kritiek/commentaar geven? Zo zal ik uit mijn fouten leren.

(Log in om link te zien!)
Ik heb gebruik gemaakt van "Lorum ipsum" omdat ik niet echt wist wat er moet opkomen. De afbeeldingen zijn de plaatsen waar dus je afbeeldingen zullen komen.

mvg
Gregory

Aangepast op 25-06-2011 17:52 door Gregory C.
   Fardin A., Fresh Limits
26 jun 2011 12:29 
Beste Robin,

Hierbij mijn inzending: (Log in om link te zien!)
Het idee is om in de header afbeeldingen voorbij te laten komen van recente projecten. Ik ontvang graag feedback.

Groeten,

Fardin

Robin C., Particulier
26 jun 2011 12:51 
Gregory, hartelijk bedankt voor je inzending, maar ik vind het design erg amateuristisch overkomen. Misschien kun je beter eerst nog wat verder oefenen aan de hand van tutorials.

Fardin, dit is een heel mooi design, enkel snap ik het nut niet van de plaatjes boven over ons, ons netwerk en onze diensten. Misschien kun je beter steeds de eerste letter een kleur geven van het logo, enkel bij titelblokken dan wel

Aangepast op 26-06-2011 12:51 door Robin C.
   Gregory C., Particulier
26 jun 2011 14:33 
Poging 2:
(Log in om link te zien!)

Laat maar weten wat je ervan vindt.

Robin C., Particulier
27 jun 2011 11:03 
Gregory, hartelijk bedankt voor je inzending, maar dit is nog steeds niet de kwaliteit welke ik voor dit bedrag verwacht. Je kan beter nogmaals de voorbeelden bekijken en wat meer in die style gaan werken.

Verder op verzoek van Erwin wat meer info:

Wat wil ik op de pagina zien?
Inloggen voor klanten
1 of 2 referenties
Horizontaal menu

kleuren mag je zelf weten, enkel geef ik een voorkeur aan het professionele blauw. Verder heb ik graag een grootte footer zoals ixlhosting.nl heeft met allemaal informatie.

Aangepast op 27-06-2011 11:43 door Robin C.
   Hamist C., Permanente ban
27 jun 2011 23:35 
Beste Robin,

Hierbij mijn inzending: (Log in om link te zien!)
De voorbeeld tekst met die icoontjes heeft een soortgelijke
functie als in het design van Tim. Ik ontvang graag feedback.

Mvg,
Hamist

Aangepast op 27-06-2011 23:45 door Hamist C.
   Robin C., Particulier
28 jun 2011 17:05 
Hamist, jij ook hartelijk bedankt voor je inzending. De indeling van je menu icm het logo vind ik heel erg mooi en goed bedacht. Maar de slider waarin enkele voorbeelden staan is te groot, misschien kun je daar nog iets aan veranderen?

Robin

Fardin A., Fresh Limits
28 jun 2011 20:38 
Beste Robin,

Hierbij mijn tweede inzending: (Log in om link te zien!)

Ik las bij je feedback aan anderen dat je graag een grote footer wilde, deze heb ik ook toegevoegd. Verder gaf je bij mij aan om elke beginletter een kleur van het logo te geven (bij de titels). Dit was niet zo mooi, dus heb ik kleine pijltjes gezet voor de titels met de kleuren van het logo. De 3 plaatjes heb ik eruit gehaald.

Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt, aanpassingen zijn altijd mogelijk.

Groeten,

Fardin

Robin C., Particulier
28 jun 2011 20:54 
hoi,
Die ziet er heel goed uit, verder kun je misschien nog iets aan hrt menu doen, die ziet een beetje amateuristisch uit. Verder de slider in de header kun je misschien een scherm maken met daarnaast de uitleg en een button naar de site.

Robin

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ... 12 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed