Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende 111 - 119 van 119

Robin C., Particulier
10 jul 2011 22:16 
Bedrag is naar Hamsit overgemaakt. Indien hij bij de rabobank zit heeft hij het binnen enkele minuten Indien hij het binnen heeft hoop ik dat hij het ook in dit topic plaatst.

Aangepast op 10-07-2011 22:17 door Robin C.
 Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Domainsbillboard, Particulier
10 jul 2011 22:18 
nee hoor, ik heb nog niks ontvangen .

--- sorry moest ff een flauwe grapje maken om de sfeer wat op te vrolijken

Aangepast op 10-07-2011 22:18 door Domainsbillboard
   Robin C., Particulier
10 jul 2011 22:20 
@Hamchi, wil je het even melden zodra je het binnen hebt, nogmaals als je bij de rabobank zit binnen enkele minuten ;)

Robin

Sandra Boon, Boon Webdesign
10 jul 2011 22:28 
Hamchi? Wie is Hamchi nou weer? Hamist was toch de winnaar? Ik snap dr echt helemaal niks meer van..

Robin C., Particulier
10 jul 2011 22:46 
Excuses, het is overgemaakt naar (Log in om link te zien!) hamist dus. Ik haalde het even door elkaar na de reactie van hamchi hierboven maar de post daarboven had ik het ook over hamist.

Aangepast op 10-07-2011 22:47 door Robin C.
   Hamist C., Permanente ban
11 jul 2011 09:57 
Beste Designers,

Na lang denken heb ik gisteren overwogen om het geld gewoon aan te nemen.
Ik ben het eens met Sandra, Robin weet nu hoe het niet moet en weet in ieder geval wat de consequenties zijn. Als hij niet wordt geband van dit forum wordt er in ieder geval niet snel meer wat voor hem ontworpen wanneer hij een contest start op tbforum. Als Robin op sitedeals.nl een contest probeert te starten zullen de mensen van hier die zich ook daar hebben aangemeld, ook op sitedeals geen ontwerp voor hem maken. Dus er zijn gevolgen voor hem.

Ik heb het geld vandaag netjes binnen gekregen van Robin en zou hem zo het psd bestand overhandigen.

@Sandra: Sorry dat ik het wel gewoon heb aangenomen na jouw afwijzing.

Verder vond ik dat er mooie designs tussen zaten, dus ga zo door!

Fijne vakantie Allen,
Hamist

Sandra Boon, Boon Webdesign
11 jul 2011 10:31 
@Hamist, ik gun het je van harte hoor. Fijn dat het toch nog "vrij goed" is afgelopen.

Hamist C., Permanente ban
11 jul 2011 11:16 
@Sandra, bedankt! Ja inderdaad, ik vind het zo jammer en ook frustrerend als zulke dingen gebeuren.

B. Deenik, Deenix
11 jul 2011 12:38 
BAH. Hier zouden mensen echt voor geband moeten worden. Vieze werkwijze.

@Hamist, begrijpelijk dat je het geld aanneemt, je hebt er toch voor gewerkt.

@derest, helaas moet het zo verlopen, we weten nu in ieder geval de werkwijze van Robin.

Aangepast op 11-07-2011 12:38 door B. Deenik
   Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
18 jul 2011 19:22 
hahaha nou wordt ie helemaal mooi, nu wil je de andere layout verkopen voor MINIMAAL €150,-

ook nog proberen er zelf een slaatje uit te slaan?

wat een slechte manier van ondernemen dit, echt over de rug van andere mensen, heeft de ontwerper hier überhaupt wel toestemming voor gegeven?

Vorige | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed