| Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende | 31 - 33 van 33 |
W van den Brink, Particulier |  22 jun 2011 16:47 | @Marvin:
Goedkoop zijn de domeinnamen niet; een aanvraag kost 130.000 euro, terwijl jaarlijks 17.000 euro moet worden betaald. |
|
Bron: (Log in om link te zien!) |
| | |
Gijs Bloemen, Particulier |  22 jun 2011 22:53 | Joep,
Ik denk sneller dan je denkt. Puur al aan klachtenafhandeling. En daarna een stukje goodwill bij huidige en potentiele klanten creeeren door te laten blijken dat je het serieus neemt.
|
| | |
Joep Dohmen, JMD Hosting |  23 jun 2011 12:02 | Ik snap je punt, maar dan nog denk ik niet dat dit voldoende is. Laten we even de volgende berekening doen: 130.000 aanschafprijs, en 5 jaar domeinregistratie. Dat is 215.000 euro over 5 jaar. Denk je dat je in Nederland ruim 2 ton kan besparen door klachtenafhandeling? Dat zijn gewoon letterlijk duizenden uren support, en dat heeft de ING niet aan websitekwesties. Kortom; het zou netjes zijn, maar het is te kostbaar voor niet-internationale bedrijven. |
| | |
Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting |  24 jun 2011 12:09 | ICANN moet gewoon manieren blijven verzinnen om geld te verdienen natuurlijk. Dit heeft niks te maken met het hele internet of gebruikersgemak er van.
Buiten dat denk ik dat partijen als Apple en Cocacola of Heineken er best baat bij kunnen hebben, maar aan de andere kant hebben al deze partijen in ieder land hun eigen extensies. Voor nederland .nl voor duitsland .de etc. dus of het nou heel erg zinvol is weet ik niet. |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende
| |
|
|
|