Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
16 jun 2011 10:32 
Ik denk dat hij meer doelde op de spelfout...

W van den Brink, Particulier
16 jun 2011 13:02 
Ik zie het.

Remco Kouwenhoven, Xuna B.V.
16 jun 2011 21:03 
Je kan altijd toch nog de site starten: OpleidingReviews.nl/LOI of /NTI

Domeinnaam is nog vrij ;)

Aangepast op 16-06-2011 21:05 door Remco Kouwenhoven
   Richard O., Particulier
16 jun 2011 21:19 
Ik denk dat hij meer doelde op de spelfout...

Tja, beetje jammer gezien de zin erboven
een leuke foutje

T. Bruinsma, Insert Webdesign
16 jun 2011 23:21 
Met dit topic heb je hen het bewijs geleverd dat je het domein te kwader trouw hebt geregistreerd.

Sowieso geen manier van zakendoen.

Ja maar de TS heeft commerciële plannen gehad met de domeinnaam waarschijnlijk i.c.m. affiliate marketing en als je het uit commercieel oogpunt doet dan mag het niet.

Correct, affiliate feeds van LOi zelf. Maar aangezien 15 e te weinig is maken we er wel een non-com iets van.

En nog zou je er Leren Op Internet opleidingen van kunnen maken.

Wordpress installeren en een post maken:
Leren Op Internet opleidingen

Leren op internet wordt steeds populairder. Daarom zal hier binnenkort een website starten waar u reviews kunt geven op internet studies.

Dit is volgens mij dan wel toegestaan..

Met dat probleem zitten we dus ook eigenlijk, we willen niet zo worden afgewimpeld van, hier 15 euro en succes ermee.

16 jun 2011 23:43 
Vergeet niet dat zij er ook een rechtszaak van kunnen maken als ze zouden willen. Je kunt ze een tegenvoorstel doen voor € 500,00 wellicht?

17 jun 2011 09:19 
Vergeet niet dat zij er ook een rechtszaak van kunnen maken als ze zouden willen. Je kunt ze een tegenvoorstel doen voor € 500,00 wellicht?

Rechtzaak aan de broek is natuurlijk ook niet alles, kan ik die 500 oid dan ergens op baseren?, ze springen hoog en laag dat LOI in de naam echt niet kan. Daarnaast had ik aan LOI zelf ook al aangegeven dat er meer tijd en energie in is gestoken dan 15 e.

Aangepast op 17-06-2011 09:20 door T. Bruinsma
   Martijn E., Particulier
17 jun 2011 13:25 
kan ik die 500 oid dan ergens op baseren

meer tijd en energie in is gestoken dan 15 e

Zo te zien heb je zelf een prijs in gedachten en die heb je ergens op gebaseerd. Ga eerder voor jezelf na met wat je tevreden bent, in tegen stelling tot hier om een op iets gebaseerd bedrag te vragen.

17 jun 2011 14:35 
Als ze een rechtzaak tegen je willen starten zijn ze meer dan 500 euro kwijt en moeten ze er moeite en tijd aan besteden. Dan kopen ze je liever af voor 500 euro.

17 jun 2011 19:32 
Zo te zien heb je zelf een prijs in gedachten en die heb je ergens op gebaseerd. Ga eerder voor jezelf na met wat je tevreden bent, in tegen stelling tot hier om een op iets gebaseerd bedrag te vragen.

Was meer in de vorm van, tijd en uren zijn bekend, maar het kan zijn dat hun dan zeggen, ja mooi maar wij willen het domein punt uit.

Als ze een rechtzaak tegen je willen starten zijn ze meer dan 500 euro kwijt en moeten ze er moeite en tijd aan besteden. Dan kopen ze je liever af voor 500 euro.

Dat is een goede inderdaad,

Ik ben benieuwd wat hier uit voort komt.

Bedankt voor de reactie's !

W van den Brink, Particulier
17 jun 2011 21:47 
Aan de andere kant weten zij dat ze een zeer sterke zaak hebben en wellicht ook wel snappen dat jij dat ook weet en jij het daarom niet op een rechtzaak zal laten uitlopen aangezien je die waarschijnlijk toch gaat verliezen (en jij voor een groot gedeelte van de kosten kunt opdraaien).

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed