Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 23 van 23

Gijs Bloemen, Particulier
13 jun 2011 13:05 
Een keurmerk moet in mijn ogen komen van een onafhankelijke organisatie, en niet een organisatie die in handen is van hostingpartijen. In feite geven de mensen die het keurmerk maken aan hun concurrenten een keurmerk. Het zou me dus niks verbazen dat de criteria voor niet leden hoger liggen.

Verder, Joep hoezo vind je het verkeerd als je voor een keurmerk moet betalen? Ik vind het niet meer dan normaal, er is uiteindelijk toch iemand die moet gaan controleren of je dat keurmerk verdient. Die persoon moet toch ook salaris krijgen..

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Joep Dohmen, JMD Hosting
13 jun 2011 15:42 
Het zou me dus niks verbazen dat de criteria voor niet leden hoger liggen.

Dat kan natuurlijk niet. Je kan pas een keurmerk krijgen ALS je lid bent, en zelfs dan nog: elk keurmerk maakt bekend tegen welke voorwaarden je lid kan worden. Die voorwaarden zijn juist bekend, omdat consumenten anders niet weten waar het voor staat.

Joep hoezo vind je het verkeerd als je voor een keurmerk moet betalen?

Waar maak jij uit op dat ik dat verkeerd vind? Ik vind het prima als men er voor moet betalen, maar dan natuurlijk wel naar een organisatie die iedereen toelaat en niet alleen een selectief gezelschap. Daarnaast ben ik sowieso geen voorstander van sommige keurmerken die je letterlijk kan kopen zonder dat je er iets voor hoeft te doen, maar dat terzijde.

Jorden Chamid, TotallyHosted
13 jun 2011 16:11 
Betalen prima, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben.

Joep Dohmen, JMD Hosting
13 jun 2011 18:58 
Als er daadwerkelijk zoveel vraag naar is, dan ben ik wel bereid om samen met minimaal 5 andere hostingpartijen een non-profit (wel betaald, vanwege onkosten) keurmerk op te zetten die wél toegankelijk is voor iedereen. Ik wil dan d.m.v. de mening van zoveel mogelijk ISP's en consumenten de eisen vaststellen.

Jorden, Alexander en anderen: als er interesse is kunnen jullie je even via PM melden. Dan overleggen we daar verder.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed