| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 19 van 19 |
Lotte Weerts, Particulier |  23 jun 2011 07:14 | Wouter,
ivm drukte deze komende week heb ik op het moment geen tijd om nog dergelijke aanpassingen te doen. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat de competitie tegen deze tijd al afgelopen zou zijn.
Echter, mocht ik winnen, dan zal ik uiteraard alle aanpassingen doen die jullie willen hebben.
Mvg,
Lotte
Edit: ik heb toch tijd kunnen vinden om het menu hier en daar aan te passen: (Log in om link te zien!) |
Aangepast op 24-06-2011 17:49 door Lotte Weerts
| | |
Dennis Verjans, Particulier |  27 jun 2011 05:01 | Beste
Bij deze mijn inzending. Ik heb helaas niet voldoende tijd gehad om hem helemaal af te maken. Indien ik de gelukkige winnaar ben zal deze uiteraard afgewerkt worden naar wens.
(Log in om link te zien!)
Dennis |
| | |
Lotte Weerts, Particulier |  28 jun 2011 07:05 | Wouter,
ik heb geëxperimenteerd met een nieuwe indeling, op deze manier komen de (nieuws)berichten beter uit denk ik:
Het fotovak is nog niet goed uitgewerkt (tijdsdruk) maar kan natuurlijk nog naar wens worden aangepast.
Ik neem aan dat we vandaag een uitslag kunnen verwachten?
mvg,
Lotte |
| | |
Wouter van L., Brightwood |  28 jun 2011 19:59 | Beste deelnemers!
Bedankt voor de inzendingen! Morgen zal ik de uitslag bekend maken! |
| | |
Huig van der Waal, Particulier |  28 jun 2011 21:28 | Ha Wouter,
Hierbij mijn inzending:
(Log in om link te zien!) (uitgeklapt)
Gezien het feit dat de studentenvereniging al dateert uit 1927, ben ik voor een chique ontwerp gegaan. Iets wat je over het algemeen vaker ziet. Dit matcht perfect bij het nieuwe logo.
Ik heb blauw als hoofd kleur genomen met een combinatie van geel en grijze tinten.
De rest spreekt hopelijk voor zich. Hopelijk wordt dit ontwerp nog meegenomen bij de eindbeoordeling.
Met vriendelijke groet,
Huig van der Waal |
Aangepast op 28-06-2011 21:28 door Huig van der Waal
| | |
Wouter van L., Brightwood |  2 jul 2011 11:05 | Ik kan jullie mededelen dat Lotte Weerts heeft gewonnen! Bedankt voor de inzendingen!
Lotte neem je even contact met mij op voor de afhandeling? |
| | |
Wouter van L., Brightwood |  5 jul 2011 20:45 | @Huig: je ontwerp is meegenomen. Het is niet dat je daar na jou mail nog aanpassingen aan kon doen.
Los daarvan was jou ontwerp ook erg goed maar ging de voorkeur van de meeste mensen uit naar die van Lotte. |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|