als ik ook de looptijd mee moet rekenen |
|
Klopt, maar daarom staat de printer bij mij ook op kantoor naast de PC.
Volgens een monteur van Canon is het niet de eerste keer dat er voor honderde euro's schade aan een apparaat is door hergebruik van stickervellen. |
|
Wat je niet moet doen, is stickers van een B of C merk kopen. Die lossen te snel op. Stickers van bijvoorbeeld Avery laten niet los. Althans, ik heb het nog niet meegemaakt. Ik heb nu 2 pakken verbruikt (100x24x2 = 4800 etiketten) en ben nu aan een derde pak bezig zonder ook maar één probleem.
En een extra lade bijkopen |
|
Ik heb al twee lades, en dat is voor de meeste professionele laserprinters ook standaard.
Ik weet zeker dat jij met je stickervellen mijn goedkope labelprinter niet kan bijhouden. |
|
Sowieso weet je dat niet zeker, want je hebt het niet getest. Maar als we in die termen blijven: ik weet zeker dat ik een vel van 24 etiketten sneller print (namelijk +- 3 seconden) dan jij 24 etiketten door je Dymo haalt.
Maargoed, ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk.
EDIT:
En tot welk formaat kan een Dymo afdrukken? Ik denk dat ook daarvoor geldt dat een laserprinter meer mogelijkheden heeft. Niet te vergeten de verschillende papiersoorten en diktes.