Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 27 van 27

Richard v D., FireMultimedia
8 jun 2011 20:10 
Vooral bij laserprinters is het afgeraden om de stickervellen te blijven hergebruiken. Volgens een monteur van Canon is het niet de eerste keer dat er voor honderde euro's schade aan een apparaat is door hergebruik van stickervellen.

Ik weet zeker dat jij met je stickervellen mijn goedkope labelprinter niet kan bijhouden.

Ook zit ik er helemaal niet op te wachten om telkens met de hand die etiketten in een lade van de printer te stoppen en al helemaal niet om er één lade voor op te offeren. En een extra lade bijkopen is duurder dan een labelprinter die ook nog eens geen inkt, toner of bij huren een printje kost.

L Bakker, Particulier
8 jun 2011 21:54 
Daarnaast kost het geen tijd hoor: je tikt een etiket, klikt op print, plakt je etiket en je legt het vel terug in de printbak. Dit laatste, de enige extra stap t.o.v. een laberprinter, kost misschien 5 seconden.
Vergeet daarnaast niet dat het printen een heel stuk sneller gaat, vooral als je grotere aantallen (lees: meer dan 2 per keer) wilt drukken.

Mijn laserprinter staat 2 kamers verder op. Dit vanwege het formaat (ja, dit komt opdat die ook kleur kan doen, al die toner nemen nu eenmaal veel ruimte in). Een label printer is een klein aparaatje wat op je bureau kan staan.. als ik ook de looptijd mee moet rekenen.. zelfs al gebruik ik een vel maar 2x...

Aangepast op 08-06-2011 21:55 door L Bakker
   Joep Dohmen, JMD Hosting
9 jun 2011 10:07 
als ik ook de looptijd mee moet rekenen

Klopt, maar daarom staat de printer bij mij ook op kantoor naast de PC.

Volgens een monteur van Canon is het niet de eerste keer dat er voor honderde euro's schade aan een apparaat is door hergebruik van stickervellen.

Wat je niet moet doen, is stickers van een B of C merk kopen. Die lossen te snel op. Stickers van bijvoorbeeld Avery laten niet los. Althans, ik heb het nog niet meegemaakt. Ik heb nu 2 pakken verbruikt (100x24x2 = 4800 etiketten) en ben nu aan een derde pak bezig zonder ook maar één probleem.

En een extra lade bijkopen

Ik heb al twee lades, en dat is voor de meeste professionele laserprinters ook standaard.

Ik weet zeker dat jij met je stickervellen mijn goedkope labelprinter niet kan bijhouden.

Sowieso weet je dat niet zeker, want je hebt het niet getest. Maar als we in die termen blijven: ik weet zeker dat ik een vel van 24 etiketten sneller print (namelijk +- 3 seconden) dan jij 24 etiketten door je Dymo haalt.

Maargoed, ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk.

EDIT:
En tot welk formaat kan een Dymo afdrukken? Ik denk dat ook daarvoor geldt dat een laserprinter meer mogelijkheden heeft. Niet te vergeten de verschillende papiersoorten en diktes.

Aangepast op 09-06-2011 10:10 door Joep Dohmen
   Richard O., Particulier
9 jun 2011 12:29 
Pff wat een discussie over niks.... Joep, er is een grote markt voor labelprinters omdat 99% van de mensen het handiger vindt dan etiketten door een laserprinter halen. Fijn dat jij daar prima tevreden mee bent maar veel mensen vinden dit dus onhandig. En als je je (ongezonde) laserprinter naast je bureau moet zetten of een kleine labelwriter op je bureau... nou ik zou het wel weten voor die 80 euro.

Joep Dohmen, JMD Hosting
9 jun 2011 12:48 
Nou, dan zijn we er uit denk ik. Jij loopt liever de hele tijd heen en weer als je iets uitprint, ik kies er liever voor een printer dicht in de buurt te hebben die alles kan.

Ieder z'n voorkeur. Discussie gesloten.

Remco Kouwenhoven, Xuna B.V.
9 jun 2011 13:02 
En als je heel veel labels gaat doen koop je een Zebra S4M welke 9 meter labels per minuut kan printen

Richard O., Particulier
9 jun 2011 13:05 
Jij loopt liever de hele tijd heen en weer als je iets uitprint,
Nee, ik zet liever een labelwriter op m'n bureau..

Joep Dohmen, JMD Hosting
9 jun 2011 13:09 
Nee, ik zet liever een labelwriter op m'n bureau..

Maar daar print je geen papier mee. En dus loop je alsnog heen en weer.

Maargoed, het is nu wel leuk geweest. Haha, wat een compleet onzinnige discussie dit eigenlijk. Ik wens in ieder geval iedereen met een labelwriter oprecht veel plezier ermee. Dat iedereen maar mooie etiketten mag maken!

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed