Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

E. Dzanic, Particulier
29 mei 2011 14:23 
@Richard: Mijn eigen domeinnaam kan ik niet gebruiken omdat hij anders mijn concept verklapt, maar ik heb een andere (korter) domeinnaam gekozen.

(Log in om link te zien!)

DNS instellingen zijn nog van toepassing dus misschien werkt hij nog niet maar binnen een paar uur moet dat gefixed zijn.

:)

L.R. Vries, Border-IT
30 mei 2011 14:51 
Hey,
maar wat is het nut hiervan? Je kan net zo goed je host file aanpassen. aangezien je er alleen wat aan hebt als het localhost is.

Richard O., Particulier
30 mei 2011 17:46 

Dat je dan die host file overal moet aanpassen en dat TS dat dus niet wil omdat hij vanaf veel verschillende plekken werkt.

maar het is nou dat ik localhost portable wil runnen en dan heb ik andere ip-adressen als ik op andere netwerken zit..

Marvin S., Particulier
31 mei 2011 10:43 
Richard er wordt toch alleen gebruik gemaakt van meerdere netwerken (en dus verschillende IP adressen)? De hostfile pas je aan op 1 PC en werkt vervolgens op alle netwerken en alle ip adressen.

edit:
"127.0.0.1 (Log in om link te zien!) " doet de truuk al, ongeacht in welk netwerk je zit.

Aangepast op 31-05-2011 10:48 door Marvin S.
   Richard O., Particulier
31 mei 2011 12:00 M 
"portable runnen" betekent mijns inziens "op meerdere pc's"

Marvin S., Particulier
31 mei 2011 13:39 
@Richard,

Dat kan inderdaad ook. als TS dat bedoeld gaat mijn optie niet op nee. Ik ging er meer van uit dat hij zijn eigen pc (danwel laptop) als portable bedoelde.

Ben benieuwd. Wellicht kan de TS een bevestiging geven.

E. Dzanic, Particulier
31 mei 2011 13:55 
Ik bedoel het zoals Richard het al zei, aangezien ik op meerdere netwerken altijd zit wil ik op dezelfde localhost blijven ;)

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed