Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Rene Dekker, Particulier
31 mei 2011 22:26 
Post 1: 17-5
Bod binnen: 17-5
Vraag naar foto's: 17-5
Herinnering vraag om foto's 22-5
Foto's geplaatst: 31-5

Ik kan mijn hele familie verhuizen van Groningen naar Maastricht en in 2 weken tijd nog steeds sneller de tijd vinden om even een foto te plaatsen!

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Roel C., ZoXo.nl
31 mei 2011 22:38 
Beste,

Mijn iPhone 3GS is naar de verzekering gebracht daarom had ik geen telefoon om een foto te maken? Ik heb u een HTC Desire geleend van iemand om een foto te maken...

U moet niet zo snel conclusies trekken meestal zit er wel een verhaal achter waarom iemand iets niet kan plaatsen of zeggen??..

Dus ik zou graag alleen maar reacties willen ontvangen van mensen die interesse hebben een een goed onderhoude iMac 27"!

Martijn E., Particulier
31 mei 2011 23:47 
Vanwaar de lage prijs van TEAB (va. € 850)?

Roel C., ZoXo.nl
1 jun 2011 06:29 
Omdat het bieden is maar mijn richtprijs is 1000 euro. Daarvoor gaat hij weg en wil ik ook snel een afspraak maken voor 850 blijft die nog even te koop staan om biedingen af te wachten.

Dus kort gezegd iemand die 1000 bied mag hem komen ophalen.
Hoop dat u het begrijpt.

Joep Dohmen, JMD Hosting
7 jun 2011 18:36 
Vanaf waar is hij op te halen? En is opsturen ook een optie?

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed