Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

J. van Grouw, Particulier
17 mei 2011 16:21 
Hoe gaat Google dat doen mbt SSL? Want dan moeten ze het hele bestelproces doorlopen.

Advertentie
iDEAL nodig voor je Magento webwinkel? Dat kan via TargetPay.com!
Download gratis de Magento plugin en binnen 10 minuten kunnen je klanten betalen met iDEAL...
TargetPay is de goedkoopste met slechts 49 cent transactiekosten. Geen set-up of maandkosten en gratis wekelijkse uitbetalingen!
Lees verder...
   Alex K., Particulier
17 mei 2011 18:13 M 
Volgens mij moet je bestel formulier al ssl beveiligd zijn! Maar moet je ff googlen

Richard O., Particulier
17 mei 2011 23:10 
@alex volgens mij haal je AdWords en de zoekmachine door elkaar.

Alex K., Particulier
17 mei 2011 23:20 M 
Ssl is volgens mij bij adwords! Thin affiliate bij adwords en organisch.

Ik heb van de week iets gelezen over de ssl ik weet ook niet of het echt storm gaat lopen. Maar als ik het bericht terug vind post ik het!

Richard O., Particulier
18 mei 2011 08:17 
(Log in om link te zien!)

Andrew B., Particulier
5 jun 2011 23:24 
Google tolereert enkel affiliate websites die ook daadwerkelijk achtergrondinformatie biedt en niet slechts op de verkoop gericht is. Dat is geen geheim meer.

Ik ben daar zelf twee keer voor gewaarschuwd en vervolgens definitief geblokkeerd. Google daar is keihard in!

Patrick V., Antalus
17 jun 2011 00:25 
Het Google AdWords Sitebeleid noemen ze dat

Google AdWords verbiedt websites die als enig doel hebben verkeer door te verwijzen naar een andere site.

Voorbeelden van verboden websites:

- Websites die links naar andere websites aanbieden zonder zelf enige functionaliteit of unieke inhoud voor de gebruiker toe te voegen. Tot toegevoegde functionaliteit behoort onder andere de mogelijkheid tot zoeken, sorteren, vergelijken, rangschikken en filteren. Unieke inhoud omvat onder andere recensies en waarderingen van gebruikers.
- Websites die bij het weergeven van resultaten van zoekopdrachten van gebruikers voortdurend slechts een klein aantal handelaren of serviceproviders tonen, zonder toegevoegde functionaliteit of unieke inhoud (bijvoorbeeld een reisaggregator of prijsvergelijkingssite die gebruikers slechts naar één hotelketen of luchtvaartmaatschappij doorverwijst, zonder toegevoegde functionaliteit).

Voorbeelden van acceptabele websites:

- Websites die doorverwijzen naar e-commerce-platforms op een ander domein (zoals een winkel die doorverwijst naar een site van derden die alleen fungeert als beveiligde server voor het verwerken van betalingen zonder zelf een winkel te zijn)
- Websites die als enige doel hebben verkeer niet door te verwijzen naar een ander domein.

BRON - (Log in om link te zien!)

Denk dat je dus een afkeur heb gehad op het AdWords Sitebeleid - Overbruggingspagina's

Hoop dat je wat heb aan deze informatie

Aangepast op 17-06-2011 00:26 door Patrick V.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed