Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Matthijs Huisman, Huisman Drukwerk BV
6 mei 2011 14:23 
Goh, misschien is het een voorbeeld zodat de domeinen die nog vrij zijn niet geregd worden?

Tim Colla, Particulier
6 mei 2011 16:26 
Dat is wel een hele goeie Matthijs, ik ben duidelijk nog niet helemaal helder.
Ik vond het ook al zo gek dat hij internationaal wilde scoren met "broodje aap".

Steven H., Particulier
6 mei 2011 17:56 
Haha..nu zie ik het ook.. Beter lezen dus..
Hij bedoelt tosti baviaan denk ik

Andre W., Unicmedia
6 mei 2011 23:42 
PM iemand die je vertrouwt anders even de keywords; misschien dat iemand met een frisse kijk op de zaak nog een vrij domein voor je vindt..?

Emiel van Rossum, Particulier
7 mei 2011 07:53 
Ik heb PM contact gehad met topicstarter, en hem enkele goede suggesties gedaan. Maar hij was niet echt op zoek naar een andere kijk.

De topleveldomain welke ik als suggestie gaf (waarbij broodje-aap.gd de uitkomst was) noemde hij, en ik quote: "teroristische extenties".

In mijn optiek was broodje-aap.gd beter dan broodje-aapvia.com (waarbij via geen relatie heeft met het onderwerp).

Helaas werd mijn suggestie, mijn visie in zijn geheel niet op prijs gesteld. Je vraagt je af waarom iemand advies vraagt terwijl hij kennelijk een hele duidelijke eigen visie heeft en hier klaarblijkelijk geen tegenspraak bij wil.

Arjen W., Particulier
7 mei 2011 09:28 
Emiel, ik heb jou vriendelijk bedankt voor de tijd en suggesties die je hebt gemaakt.. Wellicht kwam mijn reactie niet goed over.. Voor de duidelijkheid hieronder mijn antwoord op je pm:

okay, ik was iets te snel dat er niets beschikbaar was.. Inderdaad zijn er nog verschillende tropische of teroristische extenties vrij..

Echter gaan we dit voor een internationaal iets gebruiken, daarom gaan we toch liever voor een wat herkenbaardere extentie..

In ieder geval bedankt voor het zoeken..

Gr.
Arjen

Dat ik jou suggestie niet op prijs stel is iets heel anders als dat ik jou mening niet deel.. Maar we kunnen even kijken wat andere leden hier vinden..

Wat zou je liever kiezen voor een internationaal project?

broodjeaapvla.com
of
broodje-aap.gd

Robin Verlangen, Alleznet Media
7 mei 2011 11:58 M 
broodje-aap.gd

Dylan J. A., Particulier
7 mei 2011 14:55 
boordjeaapvia.com

Laatst nog een vergelijkbaar domein een seo wedstrijd zien winnen die gebruikte ook een 3e woord dat niet relevant was met de keywords van de site zelf.

Aangepast op 07-05-2011 14:55 door Dylan J. A.
   W van den Brink, Particulier
7 mei 2011 16:49 
Ik zou ook voor broodjeaapvla.com kiezen.

Ik zou echter tevens kijken of en hoeveel er gezocht wordt op "broodje" + "aap" + "een derde zoekwoord" en dan voor een combinatie van drie woorden gaan waar het meest op gezocht wordt (en het domein vrij is).

Richard O., Particulier
11 mei 2011 10:08 
Ik zou ook voor .com gaan, .gd vind ik inderdaad shabby overkomen.

Arjen W., Particulier
11 mei 2011 10:59 
iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken.. we zijn inderdaad met de .com aan de slag gegaan..

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed