Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 13 van 13

Alex K., Particulier
3 mei 2011 13:51 
Succes en ik zie dat je goed bent voorbereid.

Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Joep Dohmen, JMD Hosting
3 mei 2011 17:35 
In principe doen ze nooit zo moeilijk over mensen onder de 18 jaar, mits uiteraard minstens één ouder garant voor je staat. Het enige probleem daarna kan wel zijn dat banken geen zakelijke rekeningen verstrekken aan personen onder de 18, zelfs niet met meetekenen ouders. Daarvoor moet je dus handlichting aanvragen of met een privérekening werken. Dat laatste is echter alleen bij eenmansbedrijven toegestaan.

Hoe dan ook, veel plezier met inschrijven, en welkom als ondernemer!

L.R. Vries, Border-IT
3 mei 2011 20:44 
@Joep,
Hiervoor had ik geen enkel probleem. Ik kon als 16 jarige zo een zakelijke lening aanvragen voor mijn bedrijf. Ouder moest alleen even handtekening zetten.

Robin van Wijngaarden, Webspecialty
4 mei 2011 17:23 
Het enige probleem daarna kan wel zijn dat banken geen zakelijke rekeningen verstrekken aan personen onder de 18

In mijn geval ook geen probleem. Ik kreeg vorig jaar als 17-jarige gewoon een zakelijke rekening van de Rabobank. Ouder(s) hoefden, voor zover ik me kan herinneren, ook niet te tekenen.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed