Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 21 van 21

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
3 jul 2011 19:38 
Raid 10 kan je ook met 2 disks doen, en raid 10 is velliger dan raid5 bij een raid 10set kunnen er 2 disk uitvallen als je 4 gebruik.. en als dat gebeurt bij een raid5 set dan heb je een probleem.

Zoals Richard dus al zegt RAID10 is mirroren en stripen voor beide heb je 2 disks nodig dus kom je uit op 4. En een RAID10 is echt niet veiliger dan een RAID1. Bij een RAID5 kunnen er twee disks stuk gaan maar dit kan even goed bij een RAID10 gebeuren.

Dat een RAID10 sneller is dat wil ik nog wel toegeven maar veiliger vind ik onzin.

Bij je eerste post heb ik mijn mond gehouden, maar alex en richard hebben het toch echt bij het rechte eind.

tja ik had er moeite mee niks te zeggen en dan post je toch he Maar dat doe je dan ook voor de andere lezers die misschien minder verstand van RAID hebben.

Aangepast op 03-07-2011 19:39 door Alexander Knoth
   Richard O., Particulier
3 jul 2011 21:48 
Heb ik ook, kan het niet over mijn hart verkrijgen om de onzin maar zo te laten dan

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed