Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

Wesley H., Max24.nl
15 apr 2011 17:18 
Het zegt niets als ze dat niet willen, want vanuit hun perspectief gezien denken hun ook; Hebben we met een oplichter te maken? Het werkt dus twee kanten op.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   W van den Brink, Particulier
15 apr 2011 17:59 
@TS ik neem aan dat Escrow.com een mogelijkheid biedt om te checken of het geld er echt is?
Het idee van Escrow is dat de koper geld overmaakt naar Escrow. Als het geld bij Escrow aanwezig is kun je een domein verhuizen. Escrow kijkt vervolgens of het domein inderdaad verhuist is. Zo ja, dan krijgt de verkoper zijn geld.

(Log in om link te zien!)

Let er wel op dat je het laat lopen via escrow.com:

•Fraud sites often claim they are associated with Escrow.com. However, Escrow.com is not associated with or affiliated with any other escrow site.

[..]

•www.escrow-fraud.com keeps an updated list of the escrow scam sites and legitimate sites. Visiting this site will help you better protect yourself when transacting on the Internet.

Dawid S., Saku Media
15 apr 2011 20:17 
Escrow.com is een prima partij, betrouwbaar. Heb meerdere malen sites via hun verkocht. Je krijgt idd mailtje als het geld bij hun binnen is.

Robin B., Particulier
19 apr 2011 13:30 
inderdaad, ik heb ook al meerdere transacties gedaan via escrow en dat is altijd prima verlopen.

Zij spelen een tussenpersoon dus je hoeft pas het domein te verhuizen als zij het geld van de koper ontvangen hebben.

Erwin S., ESWebMedia
19 apr 2011 14:09 
Maar stel dat de andere partij zegt dat het domein niet verhuisd is betalen ze dan niet uit of checken ze de WHOIS gegevens?

Robin B., Particulier
19 apr 2011 15:33 
zodra escrow het geld van de koper binnen heeft houden zij dat in beheer.

Jij krijgt dan een bericht met het verzoek om het domein over te zetten. Zodra dat is gebeurt en uiteraard na controle van escrow krijg jij bij goedkeuring het geld overgemaakt.

hou er wel rekening mee dat escrow volgens mij ook een percentage hanteerd voor het fungeren als tussenpersoon.

Logisch natuurlijk maar ik weet zo 123 niet meer hoeveel dat precies is, dus dat moet je wel ff checken in hun voorwaarden.

Op zich is het dus allemaal vrij risicoloos voor zowel koper als verkoper.

Als jij het domein niet overzet krijgt hij gewoon weer zijn geld terug van escrow.

W van den Brink, Particulier
19 apr 2011 22:43 
of checken ze de WHOIS gegevens?
Zie de link die ik eerder noemde ;)

(Log in om link te zien!)

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed