Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 29 van 29

Udo Peters, Particulier
10 apr 2011 00:11 
als ik dit allemaal zo lees dan is 99 procent tegen deze manier van verkoop...

Theo de W., Particulier
10 apr 2011 00:25 
@ richard, maar in mijn geval maakt het niet uit omdat het (proef)abonnement niet stilzwijgend wordt verlengd.

@ Bram, opzeggen via de telefoon is ook mogelijk, wordt procentueel ook het meest gedaan.

Ik heb inmiddels genoeg feedback denk ik.

Udo Peters, Particulier
10 apr 2011 00:39 
hmm het maak niet uit omdat het (proef)abonnement niet stilzwijgend wordt verlengt, interessant want naar 10 dagen zit je er aan vast. Nu vraag ik me dan toch af voor hoe lang je aan dit abonnement zit, en hoeveel is procent is je telefonische opzeggingen

Richard O., Particulier
10 apr 2011 08:40 
@Theo je begrijpt overduidelijk niet hoe belangrijk duidelijke communicatie is gezien je wisselende woordkeuze in dit topic. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je voicelog-tekst.

Theo de W., Particulier
10 apr 2011 10:42 
Voor de duidelijkheid nogmaals. Stel vandaag wordt een bedrijf aangemeld. Het abonnement gaat direct in. De klant kan binnen 10 dagen het abonnement afzeggen. Er is geen sprake van een proefabonnement.

Verder nogmaals dank voor de feedback.

Paul Suk, Particulier
10 apr 2011 11:31 
Volgens mij is er in dezen geen sprake van een proefabonnement. Zoals ik het lees wordt er een abonnement van een bepaalde periode (jaar?!) afgesloten waarbij er als soort coulance een bedenktermijn van 10 (werk?)dagen in de overeenkomst opgenomen is.

Richard O., Particulier
10 apr 2011 12:12 
Laten we even stellen dat je in de startpost per ongeluk het woord proef hebt gebruikt. Dan nog ben je onduidelijk.
Na deze 10 dagen gaat het abonnement in

dat het abonnement dezelfde dag nog voor één jaar ingaat. En dat ze het 10 dagen kunnen uitproberen

In dit ene topic ben je nog niet eens duidelijk wanneer het abonnement nou ingaat.

Dus ik ben nog steeds erg benieuwd naar jouw voicelog-tekst. Wat zeg je daar nu precies in.

Theo de W., Particulier
10 apr 2011 12:39 
@ Richard,

Ik bedoel na die 10 dagen dat het "definitief" in gaat, dat de factuur dan wordt verstuurd en dat ze daarna niet weer kunnen afzeggen. Had het ietwat onhandig geformuleerd.

Voicelog doet er verder niet toe. Die klopt gewoon. Ik heb mijn feedback gekregen. Ik rust mijn zaak.

Paul Suk, Particulier
11 apr 2011 01:17 
Ik bedoel na die 10 dagen dat het "definitief" in gaat, dat de factuur dan wordt verstuurd en dat ze daarna niet weer kunnen afzeggen. Had het ietwat onhandig geformuleerd.

Hm, ik kom enigszins terug op mijn uitspraak van eerder. Je moet niet spreken van een proefperiode, wanneer je wilt dat hetgeen wat je doet standhoudt dan moet het een mogelijkheid tot opzeggen zijn voor 10 dagen. Wanneer je het dus 'definitief' ingaan noemt dan wordt het een verlenging van de eerste overeenkomst. En ik dacht te lezen dat dat niet (zomaar) toegestaan is.

Elmar van Harten, Particulier
11 apr 2011 16:13 
Om de "nieuwe" discussie even van de baan te gooien... en terug te komen op hetgeen wat je vraagt:

"Ondertussen heb ik in een half jaar tijd al een stuk of 20 van dit soort situaties meegemaakt. Het kan niet zo zijn dat de post vertraagd is lijkt me, want behalve die afmeldingsbrieven komen andere brieven altijd wel op tijd aan. Mijn vraag is: wat kan ik hier tegen doen? "

1. Vragen of het product bevalt na x aantal dagen?
2. Herinnering er achteraan sturen, dat een abonnement in gaat als ze niet tijdig opzeggen.
3. Verleng je 10 dagen...
4. Werk met een website, tegenwoordig doet iedereen dat.

Dit zijn zo maar 4 suggesties.

Om terug te gaan naar de nieuwe discussie;
Ik lees heel veel reacties, waarin jij antwoord, die tegenstrijdig zijn. Jou communicatie is dus ook niet duidelijk, en dus vind ik het onder misleiding vallen. Probeer ook aan je communicatie te werken en verwijs eventueel je klanten naar een website, en zet het daar op een rij.

Je manier van verkopen, daar ontbreekt nog het een en het ander aan.

Aangepast op 11-04-2011 16:13 door Elmar van Harten

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed