Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 51 - 54 van 54

Richard O., Particulier
16 apr 2011 09:25 
@Jeffrey was ook niet richting jou, meer hoe mensen met jouw constatering aan de haal gingen.

@Ruben grow up man.

@webthesign zou graag jouw kant wel eens horen

@TS handig joh je tactiek bespreken op een forum waar je tegenstander meeleest. Of is dit onderdeel van een spelletje. Leg eens uit?

Andre W., Unicmedia
16 apr 2011 10:27 
Zoals al vaker gezegd, deal is deal.

Marcel M., Particulier
16 apr 2011 14:52 
@Jeffrey:
Ik zou als programmeur niet in twee talen commentaar schrijven. Zoals ik in het rapport schreef deed het denken dat stukken code niet zelf geschreven waren maar daar zou ik verder niets aan doen. Het was meer een constatering.

Ikzelf doe dit wel. Modules of onderdelen waarvan ik denk dat ik ze in andere projecten nog kan gebruiken geef ik meestal engelstalig commentaar, terwijl de projectspecifieke onderdelen nederlands commentaar krijgen. 't is maar net wat je gewend bent en wat de context is.

Verder is het vrij gebruikelijk om bij het scripten voorbeeldcode van anderen te gebruiken en waar nodig aan te passen. Netjes is om dat met bronvermelding te doen, maar da's zeker niet verplicht. Neem bv. de stukjes code die je bij veel functies op php.net ziet. Vaak zijn dat oplossingen voor beperkingen in de standaardfuncties en je wilt als klant echt niet dat je scripter ieder wiel zelf opnieuw uitvindt...

Jeffrey Vercammen, SpringGreen
16 apr 2011 16:06 
Ik schrijf al mijn code en commentaar in het Engels, je weet namelijk nooit wie het script in de toekomst nog moet aanpassen of kopen.

Paul Suk, Particulier
17 apr 2011 00:15 
@Webthesign: natuurlijk baseren wij ons oordeel op een kant van het verhaal, anders kan ook niet aangezien wij de andere kant niet kennen. Alles wat in dit topic gezegd is moet dan ook vanuit dat perspectief bekeken worden. TS schetst de situatie en wij proberen daar dingen uit op te maken en een 'oplossing' voor te vinden.

Ik sluit me aan bij Richard O., ik zou graag de andere kant van het verhaal ook horen. Want zoals de TS het stelt zijn er ook aan jouw kant fouten gemaakt.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed