Je VPS draait niet in een Plesk-omgeving, Plesk draait in je VPS-omgeving. |
|
Haha oké, je hebt gelijk XD
Het is alleen te hopen dat zij de beveiliging goed gedaan hebben, met alleen Plesk installeren ben je er niet (wij zijn na een installatie nog circa een uur bezig met afconfigureren en beveiligen).
|
|
Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht... Ik zal eens aan Combell vragen hoe dat in zijn werk gaat. Maar het is me nu gelukt om Magento te installeren. Ik hoefde alleen mcrypt te installeren via de command line (2 regeltjes invoeren en klaar is kees!). En de safe-mode van PHP uitschakelen.
Ik vind de prijzen bij Combell wel tegenvallen. Ik ben nu dus een VPS aan het uitproberen, omdat het gratis is en ik wil weten hoe Magento erop draait. Als ik per maand genoeg zou verdienen, had ik wel willen overwegen om een VPS aan te schaffen. Maar ik ben nog bezig met mijn ondernemingsplan, dus voordat mijn bedrijf staat zijn we wel even verder.
Iemand heeft mij wel gevraagd of ik al een webshop voor hem kan maken, maar ik weet dus niet welke hosting ik nu het beste kan nemen. Het liefst had ik een wat duurdere VPS of Managed Server in bezit waar ik, zonder zorgen, de webshops van mijn klanten op kan draaien. Als ik dan één VPS heb waar ik 3 webshops op heb draaien (bijvoorbeeld), dan zou ik de kosten kunnen delen. Maar het is natuurlijk wel een risico als er iets mis gaat met de server....
Hebben jullie misschien een goed idee voor een webhosting pakket waar ik de webshop(s) van mijn klant(en) op kan laten draaien?