Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

J. Meppelink, Particulier
6 apr 2011 23:37 
En Combell geeft je geen helpende hand hierin?

Advertentie
iDEAL nodig voor je Magento webwinkel? Dat kan via TargetPay.com!
Download gratis de Magento plugin en binnen 10 minuten kunnen je klanten betalen met iDEAL...
TargetPay is de goedkoopste met slechts 49 cent transactiekosten. Geen set-up of maandkosten en gratis wekelijkse uitbetalingen!
Lees verder...
   Richard O., Particulier
7 apr 2011 08:39 
Nou aangezien ze ook managed hosting aanbieden zouden ze wel gek zijn als ze iedereen die een unmanaged VPS afneemt even zouden bijpraten.

"En je garage geeft jou geen rijles??"
Om Emiel zijn analogie even door te zetten.

Erik van de Ven, Only Media
7 apr 2011 15:49 
Plesk heb je geen handleiding voor nodig joh, dat wijst zichzelf...

Ja het Plesk paneel zoals bij Hosting2go spreekt voor zich, daar had ik geen handleiding oid voor nodig. Maar die bij Combell heeft veel meer functies (dat krijg je met een VPS) en daar begrijp ik niet veel van.

En Combell geeft je geen helpende hand hierin?

Ik heb op dit moment niets aan te merken op hun service. Ik ben tot nu toe erg goed geholpen.

Jorden Chamid, TotallyHosted
7 apr 2011 15:57 
In principe heb je bij Plesk al die extra opties niet nodig. Gebruik gewoon de knop 'Clients' om een client aan te maken, en log desnoods in met de aangemaakte gegevens.

Tenzij je nu opeens van Plesk 8 (top) of Plesk (al iets minder) naar Plesk 10 bent gegaan, die is inderdaad erg onoverzichtelijk en onhandig.

7 apr 2011 16:08 
In principe heb je bij Plesk al die extra opties niet nodig. Gebruik gewoon de knop 'Clients' om een client aan te maken, en log desnoods in met de aangemaakte gegevens.

Tenzij je nu opeens van Plesk 8 (top) of Plesk (al iets minder) naar Plesk 10 bent gegaan, die is inderdaad erg onoverzichtelijk en onhandig.

Ik heb zojuist gebeld naar Combell en zij hebben me even verder geholpen. Omdat ik nu een VPS aan het testen ben zijn er geen domeinnamen gekoppeld aan deze VPS. Daarom wou het mij ook niet lukken een Magento website erop te testen. Ze hebben nu een alias aan het domein (dat ik zelf gemaakt heb) gekoppeld en over 4 uur zou het moeten werken.

Ze zeiden ook dat ik absoluut geen kennis van Linux hoef te hebben om deze VPS te runnen. Aangezien mijn VPS in een Plesk omgeving draait. Ik probeer het dus de komende dagen nog even uit.

7 apr 2011 16:13 
Je VPS draait niet in een Plesk-omgeving, Plesk draait in je VPS-omgeving.

Het is alleen te hopen dat zij de beveiliging goed gedaan hebben, met alleen Plesk installeren ben je er niet (wij zijn na een installatie nog circa een uur bezig met afconfigureren en beveiligen).

7 apr 2011 21:59 
Je VPS draait niet in een Plesk-omgeving, Plesk draait in je VPS-omgeving.

Haha oké, je hebt gelijk XD

Het is alleen te hopen dat zij de beveiliging goed gedaan hebben, met alleen Plesk installeren ben je er niet (wij zijn na een installatie nog circa een uur bezig met afconfigureren en beveiligen).

Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht... Ik zal eens aan Combell vragen hoe dat in zijn werk gaat. Maar het is me nu gelukt om Magento te installeren. Ik hoefde alleen mcrypt te installeren via de command line (2 regeltjes invoeren en klaar is kees!). En de safe-mode van PHP uitschakelen.

Ik vind de prijzen bij Combell wel tegenvallen. Ik ben nu dus een VPS aan het uitproberen, omdat het gratis is en ik wil weten hoe Magento erop draait. Als ik per maand genoeg zou verdienen, had ik wel willen overwegen om een VPS aan te schaffen. Maar ik ben nog bezig met mijn ondernemingsplan, dus voordat mijn bedrijf staat zijn we wel even verder.

Iemand heeft mij wel gevraagd of ik al een webshop voor hem kan maken, maar ik weet dus niet welke hosting ik nu het beste kan nemen. Het liefst had ik een wat duurdere VPS of Managed Server in bezit waar ik, zonder zorgen, de webshops van mijn klanten op kan draaien. Als ik dan één VPS heb waar ik 3 webshops op heb draaien (bijvoorbeeld), dan zou ik de kosten kunnen delen. Maar het is natuurlijk wel een risico als er iets mis gaat met de server....

Hebben jullie misschien een goed idee voor een webhosting pakket waar ik de webshop(s) van mijn klant(en) op kan laten draaien?

Aangepast op 07-04-2011 22:05 door Erik van de Ven
8 apr 2011 09:14 
Ik zou persoonlijk adviseren om af te stappen van Magento; het is een mooi uitgebreid product, maar traag als pindakaas door een rietje en veel te 'bloated' wat mij betreft. Een lichtgewicht shop voldoet voor de meeste mensen, al heb ik daar weer geen advies voor qua script.

Met een lichtgewicht shop voldoet het waarschijnlijk WEL om het eerst op een shared hostingpakket te zetten, waar de server gemanaged wordt. Op het moment dat je een x aantal webshops hebt draaien, kun je je waarschijnlijk wel een VPS of dedicated server veroorloven. Als je een goede webhoster uitzoekt kan die de boel waarschijnlijk eenvoudig voor je verhuizen van de shared omgeving naar een VPS of dedicated omgeving.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed