Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 18 van 18

Bart K., Particulier
29 mrt 2011 19:25 
haha ja en wie denk je dat die reacties daar schrijven, die producten zijn niet echt.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Jasper van H., Particulier
30 mrt 2011 09:14 
Ik krijg binnenkort 100 oordopjes binnen uit China, betere kwaliteit als die van dealextreme word beloofd maar ik wacht het af. Bij interesse graag een pm ik verwacht ze deze week binnen te krijgen.

Niels Vermeiren, Particulier
30 mrt 2011 10:34 
Uiteraard weet iedereen dat deze niet echt zijn, deze reacties zijn dus overbodig. Positieve comments komt van kopers (en verkopers), die deze oortjes in grote hoeveelheden bestellen. Voor een dergelijk lage prijs, zijn de oortjes 'relatief kwalitatief' te noemen.

R.A. Sikkel, Particulier
30 mrt 2011 14:12 
Ja ik denk dat ik dan toch van het idee moet afstappen om uit china te importeren, vooral omdat ik graag toch wel kwaliteit wil aanbieden.
Heeft iemand misschien voor mij een tip waar ik Sony en betere merk oordopjes kan inkopen? Mogen gewoon per 5 tot 10 gaan
Heb vanochtend al bij de makro gekeken alleen hier zijn ze veel te duur om ze nog door te kunnen verkopen tegen een redelijke prijs

Sven Hurks, Particulier
30 mrt 2011 14:14 
Ik beheer een groothandel en verkoop electronica die zich vooral richt op de ipod / iphone. Indien interesse kunt u via PM contact met mij opnemen.

Joep Dohmen, JMD Hosting
30 mrt 2011 19:36 
Ik weet niet wat je met 'redelijke kwaliteit' bedoelt, maar geluid voor 5 tot 10 euro is sowieso niet spectaculair. Als ik jou was zou ik die hele goedkope dopjes verkopen van 2 dollar (verkopen voor 6,50). De 5 á 10 euro dingen liggen overal in de budgetbakken bij de Mediamarkt.

Dave H, Particulier
30 mrt 2011 22:49 
Dat importeren vanuit China kost toch klauwen met geld (verzendkosten + importkosten) of zie ik iets over het hoofd?

R.A. Sikkel, Particulier
31 mrt 2011 07:59 
Nee import kost niet heel veel als je grotere aantallen importeert, heeft iemand nog suggesties van groothandelaren in Sony, Pioneer etc?

EDIT: Hier kan wel een slotje op vanmiddag een deal kunnen sluiten met een van de grootste elektronica leveranciers van de Benelux.
Toch iedereen heel erg bedankt voor de hulp

Aangepast op 31-03-2011 12:29 door R.A. Sikkel
   Niels Vermeiren, Particulier
31 mrt 2011 12:42 
Import uit China via dealextreme is gratis. Op de site kan je wel uitleg vinden waarom.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed