Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 15 van 15

Paul G., Particulier
25 mrt 2011 12:30 
Nee, maar dat schrijft Erik toch ook niet. Misschien moet jij even goed lezen

Martin Tit, Latos Webdesign
25 mrt 2011 12:41 
@ Paul,

Wellicht is het dan handig om ook mijn eerste reactie op het onderwerp te lezen

Paul G., Particulier
25 mrt 2011 14:34 
Heb ik gedaan en zoals al in de reactie daaronder verteld wordt gaat jouw vergelijking niet op.

25 mrt 2011 14:36 
Blijkbaar niet goed genoeg, mijn reactie was een vergelijking op een conclusie die in een eerdere post werd getrokken. (Ik stop nu met deze discussie Paul, wanneer je iets leest kun je soms bepaalde punten op verschillende manieren opvatten, zonde van de tijd haha.)

Aangepast op 25-03-2011 14:39 door Martin Tit
   Richard O., Particulier
25 mrt 2011 15:39 
Pff. Martin, je komt met een voorbeeld wat totaal de case uit zijn verband trekt en dat blijf je maar herhalen. Iedereen snapt dat dit niet is wat Erik bedoelde. De uitspraak "Erik, nu kom ik je in dit topic alweer tegen en weer ben ik het niet met je eens" wekt bovendien de indruk dat je een beetje op de man speelt. Geen reactie in het topic aub...

25 mrt 2011 16:51 
Zoals je ziet (als je gewoon goed leest), is het helemaal niet vervelend of negatief bedoeld ten op zichte van Erik (althans dat is uiteraard niet de bedoeling). Dat ik standvastig ben dat klopt inderdaad, aangezien ik van mening ben dat mijn voorbeeld wel degelijk op Erik's reactie aansluit, dat mijn reactie het andere uiterste is, dat is weer een ander verhaal maar schijnbaar zijn de meningen verdeelt en dat goed recht heb je Richard. Dit was in ieder geval mijn laatste post over dit onderwerp. Succes verder.

Aangepast op 25-03-2011 16:52 door Martin Tit

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed