| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 20 van 20 |
Dennis W., Particulier |  6 mrt 2011 22:38 | Wij doen onze incasso's bij (Log in om link te zien!)
Altijd resultaat  !
Even zonder gekheid
Incasso's lopen al een aantal jaar via Profinca.
Goede ervaringen mee. |
| | |
Y. Kocak, LCDMeubel |  11 mrt 2011 14:38 | Even een update:
Aantal dagen geleden toch 28 onbetaalde facturen naar alternative solutions gestuurd, omdat een incasso altijd wordt behandeld door een jurist ipv een callcenter medewerker. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Ik houd jullie op de hoogte! |
| | |
Y. Kocak, LCDMeubel |  25 mrt 2011 13:36 | Update:
Er zijn van de 28 al 11 geincasseerd. De rest loopt nog. Word hier wel blij van.
Ik houd jullie nog op de hoogte van de lopende zaken. |
| | |
Patrick Akkers, Particulier |  25 mrt 2011 21:17 | Dat BigFrank ook nog steeds actief is zeg :) wel grappig.
Maar dat klinkt goed, Y. Kocak, ben benieuwd hoeveel % er geïncasseerd gaat worden. |
| | |
Y. Kocak, LCDMeubel |  11 apr 2011 18:10 | Update:
Inmiddels zijn 23 van de 28 geincasseerd. De laatste 5 zijn niet te traceren.. De gegevens klopten niet meer.
Dit incassobureau heeft wel mijn vertrouwen gewonnen in de afgelopen tijd.
Ik had in ieder geval het gevoel, dat er echt iets werd gedaan. Als zij het niet incasseren krijgen ze namelijk ook niet betaald. Goede regeling..
Als jullie meer willen weten hoor ik het wel.
|
| | |
Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting |  11 apr 2011 19:30 | Heb je iets meer achtergrond informatie over dit bedrijf? Wat zijn je kosten of wat zijn de spelregels?
En een tip: doe even zelf wat moeite om die 5 te achterhalen, veelal kun je mensen makkelijk traceren via internet en de juiste gegevens doorgeven aan het incassobureau. |
| | |
Y. Kocak, LCDMeubel |  11 apr 2011 20:08 | Na veel openstaande facturen had ik ze gebeld. Ze zijn bij me langs gekomen voor een gesprek. Ook tips en advies gekregen voor mijn facturatie proces en aanpak voor uptodate houden van bedrijfsgegevens.
Het is een incasso bureau met een eigen jurist. Denk dat de kracht daar veel ligt. Omdat een jurist bij zo'n gevallen juiste woord kan doen en dringen tot betaling dan een aantal dames die in call centers rond bellen.
En het mooiste is dat ze gratis zijn, daar was ik ook opzoek naar. Heb niets te hoeven betalen.
|
| | |
Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting |  12 apr 2011 10:31 | En hoe zit dat wanneer je een juridische procedure in moet gaan, dus een gerechtelijk traject? Betaal je dan een vast bedrag, een voorschot in kosten of een percentage ?
Of zijn deze kosten wel voor jou?
Bieden ze de mogelijkheid tot een LAB (Laatste Aanmaning Brief) ? |
| | |
Y. Kocak, LCDMeubel |  12 apr 2011 15:10 | Ik heb ze net even gebeld i.v.m. jullie vragen.
Ze hebben partners (deurwaarders) die indien nodig het gerechtelijk proces afhandelen. Die hanteren bepaalde kosten. Deze kosten worden eerst besproken en doorgelicht. Zodra er groen licht wordt gegeven, geven ze het uit handen. De betalingen kunnen via het incassobureau gaan, maar indien gewenst ook direct met het deurwaarders. Dus als het een gerechtelijk proces wordt, moet er wel worden betaald. En volgens mij zijn het vaste kosten (hangt af van de hoogte van het bedrag, dacht ik)
En aan hen is het dus om zo'n traject te vermijden.
Het is een jong bedrijf, bestaat 1.5 jaar. 1 van de eigenaren was bekend als topsporter. Er is 1 vast aanspreekpunt. Alle facturen/vorderingen moest ik via de mail opsturen. Ze hameren wel op de juiste gegevens van de debiteuren, dit blijkt erg belangrijk te zijn (ook voor hun succesratio).
Ze bieden ook een ingebrekenstelling brief. Hier betaal je wel voor. Maar ze hebben ook sickers die je kan gebruiken in je laatste brief. Hier ben ik net mee begonnen en kan je nog niet vertellen of het bij mij al gaat werken. Maar het schijnt bewezen te zijn dat 70% uiteindelijk toch overgaat tot betaling. Op de sticker zie je het logo en bedrijfsnaam van het incassobureau, daarbij typ je ook in 1 zin dat het uit handen wordt gegeven aan het incassobureau natuurlijk daarna sticker erachter.
Ik denk alleen niet dat ze grote bedrijven als essent of eneco kunnen behappen. Daar zijn ze iets te klein voor denk ik.
Mochten jullie mijn contactpersoon willen spreken, kunnen jullie zijn gegevens ook krijgen. Misschien kunnen ze jullie het bet uitleggen dan ik.
|
| | |
Kevin W., Particulier |  12 apr 2011 16:17 | Iemand ervaring met bedrijven die hetzelfde doen in Belgie? |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|