| Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende | 31 - 38 van 38 |
M. Franken, Mentix Media |  2 mrt 2011 23:14 | Kan iemand in een pm aan mij uitleggen wat ik precies moet doen. |
|
Waarom ga je niet even naar je ouders toe? Als je hier echt serieus mee aan de slag wilt is het de moeite om dit even goed uit te zoeken. "Laat dan maar" is wel een hele makkelijke manier, zo ga je nooit geld verdienen  . |
| | |
Jacob S., JS-Systems |  3 mrt 2011 04:56 | Lars bewaar al je bank overschrijvingen netjes in een map, waarschijnlijk ben je nu geeen grote speler en gaat de belastingdienst je nog echt niet lastig vallen.
Je kan rustig blijven leren tot je 18e en dan je inschrijven bij de kvk.
Mocht je wel controle krijgen, kan je alles laten zien en het vervolgens inorde maken. |
| | |
Bart K., Particulier |  3 mrt 2011 08:20 | Bij een verdiensten van 50 euro per dag ben je naar mijn inziens toch wel een redelijk grote 'speler'.
Heb het er sowieso met je ouders over, want dit gaat wel concequenties hebben, deze zullen namelijk geen kinder bijslag meer gaan krijgen, jij zult later (wanneer dit blijft) geen ov-kaart dan wel studie financiering meer ontvangen en je zorg toeslag zal ook niet meer hetzelfde worden. Allemaal niet erg natuurlijk wanneer je zo'n bedrag verdient maar toch iets om over na te denken.
Belasting zul je sowieso moeten gaan betalen met een 50 euro per dag inkomen, en dat zal dan ook sowieso jaarlijks een xxxx bedrag worden.
En eronder uit komen zul je niet, zo kreeg ik vorige week een brief van de belastingdienst over mijn studie financiering die ik in het jaar 2008 heb ontvangen.. Helaas een maandje telaat opgezegd. |
Aangepast op 03-03-2011 08:23 door Bart K.
| | |
W van den Brink, Particulier |  3 mrt 2011 09:41 | deze zullen namelijk geen kinder bijslag meer gaan krijgen |
|
TS is 14 en kinderen tot 16 jaar mogen onbeperkt bijverdienen zonder dat dit gevolgen heeft voor de kinderbijslag:
(Log in om link te zien!) |
Aangepast op 03-03-2011 09:41 door W van den Brink
| | |
Bart K., Particulier |  3 mrt 2011 10:08 | Daar heb je gelijk in, maar goed het is maar dat hij het in ze achterhoofd heeft dat dat een probleem wordt dat dan in de toekomst gaat spelen. |
| | |
Lars H., Particulier |  3 mrt 2011 10:58 | De site was nu nog maar 4 dagen online waarin ik €40,- had verdiend. Dus dat was nog geen 50 p/dag maar dat kan het uiteindelijk wel worden, maar ik ga er even over nadenken.
Momenteel heb ik de site even gedeactiveerd. |
Aangepast op 03-03-2011 10:59 door Lars H.
| | |
Martijn Dwars, 2Bytes |  3 mrt 2011 11:56 | Gedeactiveerd? Je bent gek. Als je centen kan verdienen, moet je ze verdienen. Wat Bart al zegt: je moet in je achterhoofd hebben dat het in de toekomst een probleem kan worden. Zoals het er nu uitziet kom je alleen in aanmerking voor de aangifte inkomstenbelasting en dat is toch maar eens in het jaar.
Wat je moet doen is gewoon even goed met je ouders praten en eventueel langs een boekhouder gaan. Ik laat voor 150 euro mijn aangifte inkomstenbelasting invullen. Als je 40 euro per dag verdient, kan er wel 150 euro op een jaar af, toch? |
| | |
Lars H., Particulier |  3 mrt 2011 12:51 | Het was €40,- in 4 dagen, maar ik wil eerst zien of daisycon alles heeft geaccepteerd.
Als alles klopt ga ik dat doen met inkomstenbelasting.
Maar dan wil ik er eerst zeker van zijn dat Daisycon de leads activeert.
En dan moet ik nog ff de som maken van wat ik (of mijn ouders) niet meer krijgen. |
| | |
Sander Boers, WebniQ |  3 mrt 2011 13:26 | @ alrs, wees niet bang, als je inkomstenbelasting moet betalen over 2011 is pas in 2012.
|
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende
| |
|
|
|