Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 18 van 18

Jacob S., JS-Systems
7 mrt 2011 20:44 
Remco, dat is denk ik wat ik zoek zal even googlen.

Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Richard O., Particulier
7 mrt 2011 21:27 
Volgens mij is het minder moeite / goedkoper een andere bank te nemen?

Jacob S., JS-Systems
8 mrt 2011 01:57 
Ja en nee Richard, ik probeer permanent in canada te blijven wonen, dus dan juist zoveel mogelijk afronden.

Jorden Chamid, TotallyHosted
8 mrt 2011 08:37 
Canada heeft ook banken. Maar ik begrijp dat je veel betalingen naar Nederlandse bankrekeningen moet maken en dat dat via Canada wel duurder zal zijn?

Al eens gekeken naar Rabobank, ABN Amro, of andere banken? Die werken allemaal met een 'reader' (naam verschilt per bank) en die kun je gewoon overal gebruiken om codes te creëren.

Kelvin M., Particulier
8 mrt 2011 11:53 
Kijk ook eens naar onderstaande link.
Misschien kan je daar wat verder mee bereiken.

(Log in om link te zien!)

Jeroen H., Jhinfo.nl
8 mrt 2011 12:39 
de internetdong van ah heeft een eigen simkaart met 06 nummer

Jacob S., JS-Systems
9 mrt 2011 07:13 
@Jorden, Ik heb uiteraard al een canadeze bankrekening die ik hier gewoon gebruik etc. alleen voor m'n nederlandse bedrijf wil ik een nederlands bankrekening.

@Kelvin, bedankt dat is wat ik zoek.

Richard O., Particulier
9 mrt 2011 08:23 
Dus je gaat 25 euro per maand betalen om TAN codes af te vangen?
Ok dan... dan zou ik nog steeds eerder naar een andere bank gaan. Of een NL SIM kaart laten opsturen naar Canada.

Koen L., LoorMedia
9 mrt 2011 19:58 
Gewoon prepaid kaartje? Met telefoon van 20 euro erbij? lijkt mij de beste oplossing!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed