| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 20 van 20 |
Robin C., Particulier |  11 mrt 2011 18:15 | @Ferhat, met hem heb ik ook al contact. Hij is nog over de prijs aan het denken.
|
| | |
Rick van der K., Particulier |  11 mrt 2011 23:30 | @Robin
Dit lijkt mij echt waanzin!
Ben druk bezig geweest met het contest zodat u gemerkt hebt en dan op eens gaat u het voorbeeld lay out kopen. (bijna)
Dit kan toch niet ! bedenk dat voor het contest....
Rick |
Aangepast op 12-03-2011 01:42 door Rick van der K.
| | |
Robin C., Particulier |  12 mrt 2011 11:36 | @Rick, dat gaat over de volledige website. Uit de contest zal ook een layout gekozen worden. |
| | |
Rick van der K., Particulier |  15 mrt 2011 19:32 | Hallo,
Hierbij mij inzending.
Outgame : (Log in om link te zien!)
Inamge: (Log in om link te zien!)
Met vriendelijke groeten,
Rick van der Kleijn |
| | |
Jason K., Particulier |  16 mrt 2011 18:25 | Beste,
Bij deze mijn inzending.
Outgame
(Log in om link te zien!)
Ingame
Met vriendelijke groet,
Jason Koolman |
| | |
Bas Mulder, Particulier |  17 mrt 2011 01:27 | Beste Robin,
Bij deze een aangevulde en aangepaste inzending. Graag zou ik op zowel de in- als outgame feedback ontvangen.
Mvg,
Bas Mulder |
| | |
Robin C., Particulier |  17 mrt 2011 18:47 | @rick, die van jouw is heel erg mooi. Enkel bij de outgame moet nog een registratieformulier eronder, en een menu erboven.
@Jason, dit is een mooie layout maar bijna niet te gebruiken als game kwa usability
@Bas, de outgame vind ik erg mooi. De ingame daarintegen is wel weer slordig gemaakt. |
| | |
Jason K., Particulier |  17 mrt 2011 21:22 | @Robin C
Alles is precies hetzelfde behalve het menu. De Content kan in het lege vlak. Zie:
(Log in om link te zien!) |
| | |
Robin C., Particulier |  18 mrt 2011 12:41 | Dat bedoel ik juist, het menu is erg ongebruiksvriendelijk voor maffia games. |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|