Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 30 van 30

W van den Brink, Particulier
22 feb 2011 16:40 
Tegenwoordig is toch vrijwel overal gratis WIFI te vinden? Is het niet in het hotel dan is het wel bij een bar of koffietentje om de hoek.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Karin H., Zooky
23 feb 2011 18:10 
Weet je al naar welk land je wilt gaan? Los van de voorzieningen van het hotel op dat gebied heeft elk land meestal wel een aantal bedrijven die op al hun vestigingen standaard WiFi aanbieden. Zoals in Nederland bijvoorbeeld de McDonald's of Bagels & Beans.

Robin Ponne, Particulier
23 feb 2011 21:56 
Ik heb het via een prepaid stick van T-Mobile. Ik koop dan gewoon in het land waar ik ben zo'n simkaart. En kan je gewoon via de prijzen van het land internetten.

Bijv voor in Belgie heb ik gewoon een kaart van mobistar gekocht. Dan betaal je dus geen kosten voor het buitenland. En kan je gewoon via je eigen laptop internetten.

Egbert vd W., Particulier
24 feb 2011 08:43 
IK wil de gok wagen om naar egypte te gaan
IK denk dat ik het maar doe zoals Robin zegt, ik weet iemand met zo,n stick ik moet dan alleen zo,n simkaart kopen.

IN welke grote,s zijn die te krijgen en hoe snel gata het voor wat emails binnen halenb en wat internet site,s checken?

Richard O., Particulier
24 feb 2011 09:06 
Ook in Noord-Afrika kan je overal wel een simkaart kopen. De snelheid hangt af van waar je bent en hoeveel mensen daar ook zijn die ook zo'n ding hebben.

Misschien iets meer aandacht aan je typen besteden trouwens, dit leest wel vrij irritant.

Emiel van Rossum, Particulier
24 feb 2011 09:26 
IK denk dat ik het maar doe zoals Robin zegt, ik weet iemand met zo,n stick ik moet dan alleen zo,n simkaart kopen.

Waarom zo moeilijk doen. In dit topic hebben diverse mensen gezegd dat het makkelijk te achterhalen is waar je wifi hebt. En minstens de helft van de hotels heeft tegenwoordig wifi. Ik heb niet het idee dat je echt advies wilt, of echt makkelijk wil internetten. Je wil gewoon zo'n mobiel stickje.

De laatste jaren neem ik altijd mijn netbookje mee en neem ik altijd een hotel met wifi. Ik kies een reis uit, en daarna controleer ik of ze wifi hebben. Ik heb nog nooit een reis niet kunnen nemen, omdat alle hotels die ik tot nu toe had uitgezicht wifi hadden. Zelfs bijna alle campings hebben tegenwoordig wifi op de plaatsen. Dit is tegenwoordig nagenoeg standaard.

24 feb 2011 09:45 
Oke ik weet genoeg iedereen bedankt.

24 feb 2011 10:27 
Waar in Egypte? Ik ben er in november geweest (Nijlcruise, Cairo en Sharm el Sheikh) en overal was er WIFI. Alleen op de boot was er soms storing.

Aangepast op 24-02-2011 10:27 door W van den Brink
24 feb 2011 10:48 
Moet nog kiezen maar dat gaat Sharm el Sheikh of Hurghada worden
Als je kiest via een reisorganisatie dan staat er wel dat ze internet hebben maar dat is meestal op een pc die ze daar hebben.

En als ik dan het hotel probeer op te zoeken via bookings of dergelijke omdat die altijd wel vermelden als er WIFI aanwezig is.
Dan vind ik de hotels niet die ik al had uitgezocht, en dat bedoelde ik met toen ik eerder zei dat niet allle hotels te vinden zijn via website,s zoals bookings.

Aangepast op 24-02-2011 10:48 door Egbert vd W.
24 feb 2011 12:22 
Moet nog kiezen maar dat gaat Sharm el Sheikh of Hurghada worden
Dan kan ik je Sharm el Sheikh aanraden. Heeft veel meer sfeer dan Hurghada. Let er dan wel op dat je niet buiten Sharm el Sheikh komt te zitten waarbij je met een pendel busje naar het centrum van Sharm el Sheikh moet (tenzij je op het resort wil blijven hangen).

Bijna iedereen die wel eens in Hughada en in Sharm el Sheikh is geweest (en dus kan vergelijken) zal Sharm el Sheikh aanraden.

Wat betreft internet is het in Sharm el Sheikh en in Hurghada in de 4-sterren (of hoger) hotels vrijwel overal beschikbaar. Hetzij via WIFI maar soms ook nog via een netwerkkabel in je hotelkamer. Letwel dat dit niet altijd gratis is. Er zijn ook veel koffie tentjes e.d. met gratis WIFI.

Wat je nog zou kunnen doen is als je een hotel hebt gevonden dan op de website van het hotelketen kijken. Daar staat meestal per hotel/plaats een prijslijst plus overzicht van faciliteiten (en eventuele extra kosten daarvan). En als het daar niet op staat ze even mailen.

Aangepast op 24-02-2011 12:23 door W van den Brink
24 feb 2011 12:33 
oke dank je

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed