Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 18 van 18

R. de Wit, Particulier
21 feb 2011 20:53 
Hierbij een inzending van mij. Graag wil ik wat feedback ontvangen.
Het gaat eigenlijk puur om de werking van de navigatie.

design wordt verder uitgewerkt naar feedback.

(Log in om link te zien!)

Ricky van B., Particulier
16 mrt 2011 16:55 
Contest beëindigd, te weinig inzendingen en van een lage kwaliteit. Vakjes zetten kan ik zelf ook wel.

R. de Wit, Particulier
16 mrt 2011 17:41 
Dit is allemaal leuk en aardig.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik vind dit meer iets voor de moderators want je reactie komt nog al kinderachtig over.

Je reageert pas naar 3 weken en ook nog is op het moment dat ik je erop aanspreek in een ander topic van je.

17 mrt 2011 11:24 
Leeftijd doet er niet toe, maar ben in ieder geval ouder als jij.

Tevens direct al vermeld dat als er naar onze zin geen geschikte vormgeving ingezonden werd de contest beëindigd zou worden. Er werd gevraagd naar een ontwerp, dus voor een gehele pagina. Vakjes zetten valt bij mij niet onder een ontwerp. Ik had ook niet echt het idee dat er begrepen werd wat het exploded view gedeelte in hield. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat de tekening het belangrijkste is van alles, het is dus niet logisch om de tekening klein te maken zodat zelfs de artikelnummers niet eens meer gelezen kunnen worden.

Wat mij betreft mag deze discussie gesloten worden! :)

Aangepast op 17-03-2011 11:24 door Ricky van B.
   Rene Dekker, Particulier
17 mrt 2011 11:41 
Je geeft 100,-, dan is dit wat erop af komt!

Je reactie was totaal niet meer nodig geweest, ik denk dat iedereen er inmiddels wel vanuit was gegaan dat de contest niet meer door zou gaan en vervolgens trap je de deelnemers nog even in de grond! Niet netjes en volkomen onprofessioneel als je het mij vraagt!

Aangepast op 17-03-2011 11:41 door Rene Dekker
   Maarten M., Particulier
17 mrt 2011 11:45 
Voor 100 euro gaat iemand met een beetje design kennis nog niet eens je topic lezen...

Richard O., Particulier
17 mrt 2011 13:13 
Je reactie was totaal niet meer nodig geweest, ik denk dat iedereen er inmiddels wel vanuit was gegaan dat de contest niet meer door zou gaan
In TS' defense: Waarschijnlijk deed hij dat omdat er iemand in een totaal ongerelateerd topic over begon.

R. de Wit, Particulier
17 mrt 2011 13:33 
Ik sluit me aan bij Rene.

Het is altijd zo netjes om even aan te geven dat het allemaal niet is wat je zoekt etc.. en door zo te reageren nadat ik in een andere topic iets had gepost vind ik een beetje zwak.

Maar het is de TS zijn goed recht om het te stoppen.

17 mrt 2011 13:40 
@Maarten M, goed recht natuurlijk. Maar dat wil niet zeggen dat ik akkoord moet gaan met iets wat mij niet aanstaat.

@Richard O. Correct!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed