Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

Rasim H., Particulier
16 feb 2011 11:20 
Dat begrijp ik niet zo goed, je bent toch niet verplicht een ad te tonen?

Toon B., Particulier
16 feb 2011 12:15 
Als er een advertentie wordt aangeroepen, moet deze natuurlijk wel zichtbaar blijven.
De regels van adsense zijn inderdaad streng, maar dit zocht er ook voor dat adverteerders er veel vertrouwen in hebben en graag via adsense adverteren. Dit resulteert ook in goede resultaten voor publishers.

Paul G., Particulier
16 feb 2011 14:37 
je bent toch niet verplicht een ad te tonen

Nee je bent het niet verplicht, maar als de adsense code in de source staat dan moet deze ad voor de bezoekers zichtbaar zijn. Weglaten kan dus alleen door in een pagina de source niet op te nemen. Hidden maken mag niet.

Jeroen J., Particulier
16 feb 2011 15:11 
Sommige adverteerders adverteren op basis van CPM, als dan de advertentie niet te zien is...

Ik heb voorlopig de adsense code boven het menu gezet. Ik heb nog een contactpersoon bij adsense, hopelijk gaat hij reageren. Maar voor nu speel ik het op safe, dus banner erboven, zoals door de meeste wordt aangeraden.

Rasim H., Particulier
16 feb 2011 19:29 
Nee je bent het niet verplicht, maar als de adsense code in de source staat dan moet deze ad voor de bezoekers zichtbaar zijn. Weglaten kan dus alleen door in een pagina de source niet op te nemen. Hidden maken mag niet.

Dat bedoelde ik dus ook met de ad te laten verdwijnen. Alhoewel technisch een beetje lastig.

Jeroen J., Particulier
21 feb 2011 10:52 
Ik heb een reactie gekregen van Google:

Ik heb dit voor je nagekeken in onze voorwaarden, maar helaas heb ik
minder goed nieuws. De advertenties moeten zodanig gepositioneerd worden
dat ze volledig zichtbaar zijn en dat zowel de advertenties niet over de
content van de site heen moeten staan en dat de content van de site ook
niet de advertenties moet bedekken.
Ik denk dat het beter zou zijn om de navigatiebalk aan te passen als dat
technisch mogelijk is.

Dus de banner blijft 'gewoon' boven het menu.

Arko Elsenaar, Elsenaar Webdiensten
6 mrt 2011 16:07 
@Eric G, je moet ook z-index gebruiken!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed