Wat ben je nederig naar een contributor toe. |
|
Helaas ben je tegenwoordig afhankelijk van derden (die niet in dienst zijn bij Google) om de kans op contact met een Google medewerker te vergroten.
Tevens kan ik -mocht ik toch een ban krijgen- in mijn bezwaar (die ik dan zeker zal indienen) o.a. verwijzen naar het betreffende topic. Dus dan kan het alleen maar in je voordeel werken als je rustig/netjes blijft reageren.
maar dit is toch geen normale zakenrelatie. Ze hebben veel te veel macht. |
|
Absoluut mee eens. Ik heb al ruim 5.5 jaar een zakenrelatie met Google AdSense en ca 6.500 euro aan inkomsten per maand en zelfs dan is het onmogelijk om normaal met hun in contact te komen.
Als je als bedrijf zijnde in de loop der jaren contact via telefoon, email, contactformulier, forum één voor één afschaft dan klopt er op dat punt vrij weinig van je bedrijfsvoering. En omdat ze zo veel macht hebben komen ze er helaas mee weg.
Vraag ik mij nog steed af of het in Nederland (en/of in de EU) wel legaal is om geen contactmogelijkheden aan te bieden. Staat zelfs nota bene in hun eigen voorwaarden waar Google en ik mee akkoord zijn gegaan dat je contact op moet nemen met
(Log in om e-mailadres te zien!) als je bezwaar wilt maken m.b.t. betalingen. Zelfs een auto-reply dat mail op dat adres niet meer gelezen wordt is ze al teveel moeite.
Maar goed, uit de reactie van de betreffende Google medewerker (alhoewel die het in zijn reactie over een andere user heeft) blijkt dat het om 'invalid activity' gaat. En ik heb inderdaad wat verkeersbronnen gevonden waar wat mis mee is en actie ondernomen.
Alleen erg jammer dat Google die 'invalid activity' niet even direct via email heeft laten weten én het in mijn betalingsoverzicht onder de categorie "Bijstelling - overig" heeft gezet terwijl er ook gewoon een categorie "Bijstelling - Ongeldige klikken" is die daarvoor bedoelt is. Zet het dan daar onder. Dan had ik anderhalve maand eerder al actie ondernomen.