Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 11 van 11

Martin Tit, Latos Webdesign
27 jan 2011 19:54 
Just, op zich kan ik er ook zeker wat mee. Mocht hij de dienst alsnog niet leveren zal dat ook zeker gebeuren. Persoonlijk vind ik het gewoon triest dat hij de rollen omdraait en zegt dat ik zijn moeder en hem heb bedreigt, ik heb enkel en alleen verteld dat ik aangifte zal doen en een deurwaarder zal inlichten en de zaak zal overdragen.

Hij is duidelijk bang omdat er meerdere webmasters zijn die hem zoeken, daarom zal die wel hebben gezegd dat hij mij verantwoordelijk houdt als er iemand is, die zijn ruiten komt ingooien ofzo, ik weet het ook niet haha.

Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Daniel F., Particulier
28 jan 2011 10:23 
zucht.... dreigementen.... je moet eens weten hoe vaak ik al niet bedreigd ben door wanbetalers die ik steeds bleef bellen...
Zeg altijd tegen ze dat ze vooraf even moeten bellen wanneer ze langskomen, kan ik zorgen dat ik thuis ben en de koffie voor ze klaar heb en of ze dan gelijk het verschuldigde bedrag even meenemen.

heb nu ook weer zo een leuke.... krijg ik ruim 2700 euro van (grote partij producten van mij die ze moest terugsturen maar niet gedaan had).
Had steeds alles via e-mail verzonden en via sms omdat telefoon steeds uitstond (naast een paar aangetekende brieven uiteraard).

Kreeg ik een reactie van haar vanaf een ander mobiel nummer en had daarop gereageerd krijg ik de volgende reactie:

NOGMAALS VAL ME NIET LASTIG VIA DE SMS!!!! dit is niet normaal ben je gek ofzo??? en je stuurt zo een sms waarvan je niet eens van wie dit nummer is. zal eens kijken wat ik tegen jou kan eisen. dit valt onder prive en dreiging van een zaak die je uit handen gegeven hebt.

Mijn dag is altijd weer helemaal goed als ik dit soort domme reacties krijg van wanbetalers en een extra reden om nog vaker te gaan bellen/sms en

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed